هرآنچه از رویداد معرفی آیفون 11 اپل باید بدانید

چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
در مطلب پیش‌ رو تمام رخدادهای مهم رویداد معرفی آیفون ۱۱ اپل گردآوری شده است.
تبلیغات

شب گذشته، اپل مطابق رسم هرسالش، رویدادی در اپل‌پارک برگزار کرد تا جدیدترین محصولات خود را رونمایی کند. همان‌طورکه پیش‌بینی می‌شد، آیفون‌های جدید ستاره‌ی رویداد ۱۰ سپتامبر اپل بودند. کوپرتینونشین‌ها سه گوشی‌ هوشمند آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس را معرفی کردند که گوشی نخست درحقیقت جایگزینی برای آیفون XR و دو دستگاه دیگر نسخه‌ی جدید گوشی‌های آیفون XS و آیفون XS Max به‌حساب می‌آیند. آیفون‌های جدید به‌لحاظ ظاهری تفاوت اندکی با گذشته دارند و عمده‌ی بهبودهای آن‌ها به ارتقای سخت‌افزار، ازجمله پردازنده‌ی قدرتمند A13 بایونیک و دوربین دوگانه یا سه‌گانه بازمی‌گردد. 

برای نخستین‌بار در تاریخ آیفون، اپل به گوشی هوشمند محبوب خود یک دوربین اولتراواید نیز افزوده است. آیفون ۱۱ از دوربین دوگانه‌‌ی استاندارد و اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد؛ درحالی‌که برادران این گوشی از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی سومی با لنز تله‌فوتو نیز استفاده می‌کنند. براساس ادعای اپل، آیفون‌های جدید بهترین کیفیت فیلم‌برداری را در دنیای موبایل ارائه می‌دهند. هر سه دوربین پشتی آیفون ۱۱ پرو درکنار دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی آن قابلیت فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه را دارند. به‌گفته‌ی فیل شیلر، قائم‌مقام اپل، کیفیت خروجی سه دوربین پشتی در یک سطح خواهد بود.

اپل‌واچ ۵ محصول دیگری بود که در رویداد اپل معرفی شد. این ساعت هوشمند که جایگزینی برای اپل‌واچ ۴ به‌حساب می‌آید، تفاوت ظاهری اندکی با نسل قبل دارد؛ اما اکنون از نمایشگر همواره‌روشن و قطب‌نمای داخلی و امکان تماس با اورژانس ۱۵۰ کشور دنیا بدون نیاز به آیفون بهره می‌برد.

اپل برای طرفداران آیپد نیز اخبار خوشحال‌کننده‌ای داشت. کوپرتینونشین‌ها شب گذشته آیپد نسل هفتم را با نمایشگر ۱۰.۲ اینچی و پشتیبانی از قلم و کیبورد فیزیکی و برچسب قیمتی ۳۲۹ دلاری معرفی کردند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات