نیکون D6 به‌عنوان پرچم‌دار جدید شرکت به‌زودی معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
نیکون به‌تازگی از نهایی شدن توسعه‌ی قدرتمندترین دوربین DSLR خود موسوم به D6 به همراه یک لنز اعجاب‌انگیز خبر داد.
تبلیغات

شرکت نیکون درست ۲۰ سال پس از عرضه‌ی دوربین D1، اخیراً از قدرتمندترین دوربین DSLR خود در خانواده‌ی تک رقمی سری D، با نام نیکون D6 رونمایی کرد. البته نیکون هنگام معرفی اولیه‌ی دوربین فول‌فریم D6 که با لنزی جذاب نیز هم همراه بود، هیچ اطلاعات خاصی درباره‌ی مشخصات فنی و ویژگی‌های این پرچم‌دار ارائه نکرد تا بدین صورت، رسم عجیب خود را برای ایجاد فاصله بین معرفی پرچم‌دار سری D و ارائه‌ی اطلاعات مربوط به آن حفظ کند.

نیکون درباره‌ی این دوربین قدرتمند، با نگاهی به سابقه‌ی دور و دراز خود در صنعت دوربین چنین اذعان داشته که D6 یقیناً عصاره‌‌ی مهم‌ترین تجربیات و توانایی‌هایی شرکت خواهد بود تا بدین وسیله، سخت‌ترین نیازهای عکاسان حرفه‌ای را نشانه بگیرد.

شایان ذکر است که تا پیش از این شایعات فراوانی پیرامون دوربین نیکون D6 منتشر شده بود؛ از سیستم فوکوس خودکار پیشرفته و اسلات دوگانه‌ی CFExpress گرفته تا بهره‌گیری از لرزشگیر داخلی تصویر. با وجود این، چاره‌ای جز انتظار برای اعلام رسمی نیکون درباره توانایی‌های این محصول رده‌بالا نیست.

NIKKOR 120-300mm نیکور

با گذر از D6 نوبت به معرفی لنز جالب توجهی می‌رسد که نیکون هم‌زمان با معرفی پرچمدارش به نمایش گذاشت. این لنز تله‌فوتوی ۱۲۰ الی ۳۰۰ میلی‌متری که به‌طور کامل AF-S NIKKOR 120-300mm f/2.8E FL ED SR VR نام دارد، به مناسبت ۶۰ سالگی خانواده‌ی مانت F نیکون عرضه‌خواهد شد تا به نیازهای حرفه‌ای عکاسان ورزشی پاسخ دهد.

شما درباره‌ی دو محصول جدید نیکون و سیاست آن درباره‌ی ارائه‌ی اطلاعات دوربینش چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات