اطلاعیه دفتر حمایت از نیروی کار ایرانی درباره اعزام نیروی کار به آلمان

یک‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی در آلمان متقاضیان کار در آلمان را با اولویت رشته‌های علوم کامپیوتر و حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک، الکترونیک و پرستاری ثبت‌نام می‌کند.
تبلیغات

دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی در آلمان با همکاری معاونت توسعه‌ی کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متقاضیان کار در آلمان را با اولویت رشته‌های علوم کامپیوتر و حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک، الکترونیک و پرستاری ثبت‌نام می‌کند. دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی آلمان می‌کوشد ضمن توانمندسازی متخصصان ایرانی در سطح بین‌المللی، زمینه‌ی تبادل تجارب و دانش فنی و همکاری شرکت‌های آلمانی و ایرانی را فراهم کند.

ثبت‌نام در سامانه‌ی حمایت و هدایت نیروی کار در آلمان لزوما به‌منزله‌ی پذیرش برای اعزام نیست و پس از ارزیابی، افراد واجد صلاحیت انتخاب و پس از بررسی مدارک کاری و تحصیلی، دفتر اشتغال ایران و اروپا آن‌ها را ثبت‌نام می‌کند. متن اطلاعیه‌ی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سایت این مجموعه موجود است.

مدیر دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی در آلمان به کارجویان توصیه می‌کند قبل از هر تصمیمی حتما تحقیق و برنامه‌ریزی کنند. او همچنین از الزام یادگیری یک زبان خارجی به‌عنوان مهم‌ترین عامل موفقیت در این مسیر یاد کرد و افزود به همین منظور مشاوره‌ها و آموزش‌های خاصی در نظر گرفته شده است که افراد منتخب را توانمند می‌کند.

مدیر دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی در آلمان درباره‌ی محدودیت ظرفیت پذیرش این طرح گفت:

در این دوره، اولویت با پرستاران و متخصصان کامپیوتر، به‌ویژه برنامه‌نویسان است و با وجود دقت در انتخاب و آموزش‌های متعدد در مسیر، نهایتا تلاش و دانش تخصصی کارجویان مهم‌ترین عامل موفقیت آن‌ها است.

متقاضیان می‌توانند به‌منظور آگاهی از شرایط و ضوابط پذیرش و تکمیل فرم کاریابی در آلمان به وب‌سایت دفتر حمایت و هدایت نیروی کار در آلمان به نشانی www.Fuia.ir مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات