چگونه از طریق سایت تورگردان، همه تورهای ارزان را پیدا کنیم؟

یک‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
به‌تازگی بیشتر دوستداران سفر یاد گرفته‌اند که برای بازدید از نقاط مختلف ایران و جهان به سراغ تورهای مسافرتی بروند.
تبلیغات

کافی است نگاهی به سایت‌های رزرو بلیط هواپیما و قطار و وب‌سایت هتل‌ها بیندازید تا متوجه شوید بازار تور مشهد، تور کیش، تور استانبول و انواع تورهای داخلی و خارجی تا چه حد رونق گرفته است! این اتفاق خوبی است که مردم به سفر علاقه پیدا کرده‌اند و به‌جای اندوختن ثروت و بلوکه کردن پول‌ها به‌روی‌هم به ایرانگردی و جهانگردی مشغول شده‌اند. در این اوضاع باید شرایط برای سفر هموطنانمان تسهیل گردد. طبیعی است که کانال ها و شبکه‌های زیادی در فضای مجازی راه بیفتند و با تبلیغ تور مسافرتی اقدام به برگزاری تور یا تبلیغ تورهای دیگران کنند. در این شرایط چگونه می‌توان یک تور با لاکچری ترین امکانات ولی قیمتی ارزان پیدا کرد؟ چگونه می‌توان به اعتبار یک آژانس مسافرتی یا یک شبکه مجازی مطمئن شد؟ یکی از بهترین راه‌ها، پیدا کردن تور از طریق سایت‌های معتبر و موتورهای جستجوی تور است. بهتر است در ادامه با این مفهوم بیشتر آشنا شوید.

موتور جستجوی تور چیست؟

موتور جستجوی تور، سایتی است که همه‌ی تورهای موجود برای مسیرها و مقاصد مختلف را از بین همه آژانس ها و تورگردانان جمع آوری کرده، مسافر را به برگزارکننده تور وصل می‌کند. یک موتور جستجوی تور، خیال مسافر را از چند جهت آسوده می‌کند؛ اول اینکه بدون شک، دیگر به دام تورهای تقلبی نمی‌افتد و با مشکلاتی مثل نداشتن بیمه، عدم بستن قرارداد و... مواجه نمی‌شود. دوم اینکه با پشتیبانی ۲۴ ساعته می‌تواند در تمام طول سفر از مشکلات و پیش‌آمدها جلوگیری کند. سوم اینکه می‌تواند به‌راحتی همه‌ی بخش‌های سفر از قبیل تهیه بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و محل اقامت را با توجه به نیاز انتخاب کند. شاید در این زمینه یک مثال بتواند موضوع را روشن‌تر سازد.

تورگردان

موتور جستجوی تورگردان وب سایتی برای معرفی تورهای مختلف در سرتاسر کشور است. از طریق این وب سایت می‌توانید به تورهای همه‌ی مناطق کشور دسترسی پیدا کنید. برای مثال اگر به‌دنبال تور مشهد باشید، می‌توانید منوی تورهای ایران را باز کرده، تورهای آن را مشاهده کنید. خواهید دید که انواع و اقسام تورها در تاریخ‌های مختلف به‌صورت ارزان یا VIP در هتل‌های 5 ستاره یا هتل آپارتمان و... به نمایش در می‌آید و انتخاب را برای شما آسان می‌سازد. بعد از انتخاب یکی از تورها، وارد مراحل بعدی می‌شوید و اقدام به رزرو تور می‌کنید. در وب سایت تورگردان این امکان فراهم شده که اگر تور مورد نظرتان را پیدا نکردید، بتوانید خودتان توری اختصاصی با توجه به نیاز، سلیقه، زمان، بودجه مالی و سایر فاکتورها تعریف کنید. کافی است وارد صفحه اصلی شوید و بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس را برای تاریخ مورد نظرتان انتخاب کنید. قیمت بلیط ها را می‌توان براساس بودجه تعیین کرد و حتی می‌توان نوع کلاس پروازی یا نوع ایرلاین را فیلتر نمود تا انتخاب، مشخص‌تر و محدودتر شود. بعد از رزرو بلیط رفت و برگشت می‌توانید به راحتیِ مرحله پیشین، هتل را رزرو کرده و فیلترهای لازم را اعمال کنید. با وارد کردن شماره تماس طی مراحل خرید، پشتیبانان سایت با شما در تماس خواهند بود تا پاسخگوی نیازهایتان باشند.

تورگردان با تمامی ایرلاین‌ها در تمامی مسیرهای داخلی و خارجی قرارداد همکاری دارد و گزینه‌های مختلفی برای انتخاب، پیش روی مسافران قرار می‌دهد. تمام هتل‌های کشور با هر تعداد ستاره در سایت تورگردان موجود است. می‌توانید با فیلتر کردن انتخاب‌ها، همه‌ی بخش‌های سفر و همه‌ی فاکتورهای موردنیاز را به‌راحتی رزرو کرد. تورگردان در چند سال اخیر تمرکز خود را روی تور کیش  و تور مشهد گذاشته است. همین موضوع سبب شده تا ارزان ترین قیمت‌های تور کیش و تور مشهد را ارائه کند و خدمات گشت شهری، ترانسفر و بلیط بسیاری از تفریحات و جاذبه ها را در اختیار کاربرانش قرار دهد. کافی است سری به وب سایت تورگردان بزنید و قیمت بلیط های هواپیما و هتل‌ها را با سایر سایت‌های مشابه مقایسه کنید. خیلی زود متوجه خواهید شد که تورگردان، ارزان ترین تور به هر مقصدی را ارائه می‌کند. بعضی از این تورها توسط خود تورگردان اجرا می‌شود و بسیاری از آن‌ها نیز از طریق آژانس ها و تورگردان های کل کشور جمع‌آوری شده است. تورگردان بهترین تورها را برای مردم ایران رقم می زند. مشتریان این سایت همیشه از پشتیبانی ۲۴ ساعته، قیمت‌ها و تنوع سفرها راضی بوده‌اند.

برای مشاوره با پشتیبانان سایت می‌توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل کنید:

شماره تماس شرکت: 021476278

شماره پشتیبانی ۲۴ ساعته: 09031006085

همراه همیشگی سفرهای شما، تورگردان

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات