سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا چه ویژگی‌ها و مشخصاتی دارد؟

یک‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
امروزه هر فردی برای انجام امور روزانه‌ی خود، به ارتباط اینترنتی نیاز دارد؛ چون تقریبا هیچ کاری بدون کمک اینترنت به‌نتیجه نمی‌رسد. از سرگرمی تا خرید و کار و ارتباط اینترنت همه‌چیز را به‌هم متصل کرده است.
تبلیغات

 ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنتی پلی بین مشترک و اینترنت است. بدون ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنتی قدرتمند تجربه‌ی استفاده از اینترنت برای افراد می‌تواند ناامیدکننده و برای کسب‌وکارها می‌تواند با مختل‌شدن کار و نبود سوددهی همراه باشد. شرکت داده‌پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، در سال ۱۳۸۱ تأسیس شد و با تمرکز بر ارائه‌ی سرویس پهنای باند اینترنت به شرکت‌ها و سازمان‌ها، نیاز انواع صنایع را بررسی کرده و توانسته است در بیش از هفده سال، سازمان‌های متعددی را از سرویس پهنای باند اختصاصی خود بهرهمند سازد.‌ در‌حال‌حاضر، رسپینا بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده‌ی پهنای باند اختصاصی به سازمان‌ها در کشور است که به بیش از ۴,۵۰۰ سازمان در ۶۰ صنعت مختلف سرویس پهنای باند اختصاصی خود را ارائه می‌دهد.

برای هر کسب‌وکاری که به سرویس اینترنت باکیفیت نیاز دارد، ضروری است قبل از انتخاب ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنتی، پارامترهای خاصی را در نظر بگیرد؛ پارامترهایی که تضمین‌کننده پایداری و کیفیت سرویس هستند. در این مقاله مهم‌ترین مشخصات و ویژگی‌های سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا آمده است که نشان‌‌دهنده‌ی تسلط شرکت رسپینا به نیازهای شرکت‌ها و سازمان‌های کشور است.

۱. سرعت

با پیشرفت تکنولوژی، اگر کسب‌وکارها به اینترنت سریع و پایدار دسترسی نداشته باشند، بدیهی است نمی‌توانند به اهداف کسب‌وکار خود دست یابند. سرویس اینترنت با سرعت درخورتوجه برای کسب‌وکارها نیازی حیاتی است که اجازه می‌دهد کسب‌وکار به‌طور مؤثر عمل و نیازهای ارتباطاتی خود را برطرف کنند. رسپینا سرویس اینترنت پهنای باند اختصاصی خود را به سازمان‌ها و شرکت‌هایی ارائه می‌دهد که به اینترنت پرسرعت نیاز دارند. کسب‌وکارها با استفاده از سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا می‌توانند به‌صورت دائمی از اینترنت پرسرعت استفاده کنند و از نتایج آن بهره‌مند شوند.

۲. پایداری

بیش نیمی از اعتبار برند به پایداری سرویس اینترنت آن بستگی دارد. ایجاد اعتماد و وفاداری به مشتریان، تنها با همیشه دردسترس‌بودن کسب‌وکار قابل‌دستیابی است. رسپینا ارائه‌ی قرارداد سطح خدمات SLA معین با پایداری بسیار زیاد و اینترنت پرظرفیت و پایدار را دراختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا بستری مطمئن برای پردازش و انتقال اطلاعات با میزان پایداری ۹۹.۹ درصد در مرکز داده‌ی اصلی شرکت خود را تضمین می‌کند.

۳. پشتیبانی

داشتن پشتیبانی فنی همه‌ی نگرانی‌های کسب‌وکار درباره‌ی سرویس اینترنتی را کاهش می‌دهد. رسپینا با هدف تکریم مشترکان خود و تضمین کیفیت در ارائه‌ی سرویس، پس از عقد قرارداد نماینده‌ی مشترک در محل شرکت رسپینا را به او معرفی خواهد کرد. نماینده یا پشتیبان موظف است همواره وضعیت سرویس مشترک را کنترل و مشکلات احتمالی یا پیش‌آمده را در اسرع وقت پیگیری و حل کند.

۴. پوشش‌دهی

ارائه‌دهندگان سرویس اینترنت معمولا نمی‌توانند کل مناطق جغرافیایی را پوشش دهند. پیش از انتخاب تأمین‌کننده‌ی سرویس اینترنت، ‌باید بررسی‌های لازم انجام شود. رسپینا با بهره‌مندی از مجوز FCP و بیش از ۲۴۰ پاپ‌سایت، ۵ شعبه و تعداد بسیاری نماینده کل کشور را می‌تواند پوشش دهد

۵. تأمین امنیت

تهدیدهای امنیتی مسئله‌ای ادامه‌دار برای متخصصان IT و مصرف‌کنندگان اینترنت است. رسپینا با استفاده از تجهیزات مخصوص، تمامی مشترکان خود را از نفوذ ویروس‌ها و ورم‌ها و اسپم‌ها محفوظ نگاه می‌دارد و با اعمال به‌روزترین و کارآمدترین راهکارهای امنیتی، برای حفظ و صیانت از حریم کاربران با پیروی از اصول Onion Defense اقدام کرده‌ است. رسپینا با به‌کارگیری سوئیچ‌های لایه‌ی سه و فایروال‌های سخت‌افزاری در لایه‌های Distribution و Access گام مهمی در تأمین امنیت مشترکان خود برداشته است.

۶. انعطاف‌پذیری

بهره‌گیری از دانش نوین و ارائه‌ی سرویس مبتنی‌بر فناوری‌های جدید به‌منظور تضمین ارائه‌ی سرویس اینترنت باکیفیت برای کسب‌وکارها بسیار ضروری است. تیم فنی رسپینا با نظارت مستقیم واحد تضمین کیفیت همواره مشغول آنالیز نیاز‌ها‌ی فنی کسب‌وکارها است. به‌روز نگه‌داشتن دانش کارکنان فنی و غیرفنی ازطریق دوره‌های آموزشی همواره در جریان است. همکاران رسپینا با تسلط بر روزآمدترین روندهای فناوری‌های موجود، همواره مشغول ارائه‌ی راه‌حل‌های نوین برای حل مشکلات مشترکان‌ هستند. تعهد در ارائه‌ی خدمات باکیفیت و موردنیاز مشترکان، از مهم‌ترین مؤلفه‌های فرهنگ رسپینا است.

روشن است که انتخاب ارائه‌کننده‌ی خدمات اینترنتی کاری سخت و تخصصی است. با‌این‌حال، رسپینا تلاش می‌کند خدمات عالی و مطمئنی به مشتریان خود ارائه دهد. سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا روی بستر ارتباطات رادیویی و فیبر نوری و VPLS شرکت ارتباطات زیرساخت برای مشترکان دردسترس است. همچنین، نگرشی نوین در فرایند نصب و راه‌اندازی و طرح لایه‌بندی نیروهای مرکز عملیات و مرکز فروش براساس مدل سه‌لایه‌ای برای پشتیبانی از حقوق مشترکان سرویس پهنای باند اختصاصی را به سرویس اینترنت متمایزی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل کرده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا می‌توانند به سایت این شرکت مراجعه کنند یا با شماره‌تلفن ۹۱۰۷۰۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات