کارآفرینان آینده؛ دانشگاه صنعتی شریف

جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همه‌ی ما در جستجوی مسیری برای موفقیت هستیم اما محدودیت‌ها، اجازه آزمایش همه مسیرهای پیش‌رو را به ما نمی‌دهد.
تبلیغات

کسانی هستند که در گذشته مسیری را طی کرده و به موفقیت‌های چشمگیری دست‌ یافته‌اند. بی‌تردید باید از آن‌همه انگیزه، مطالعه و تلاش الگوبرداری شود، اما اینجا سوالی ذهن را به خود مشغول می‌کند؛ آیا مسیری که در گذشته منجر به موفقیت شده،‌ در آینده نیز به موفقیت ختم می‌شود؟ 

بدون‌شک اشتراکاتی بین همه افراد و مسیرهای موفق وجود دارد افراد موفق برای رسیدن به قله‌های موفقیت، مسیری پر از چالش را طی کردند و گاها در این مسیر با شکست‌های بزرگ و کوچکی نیز مواجه شدند.

اگر از تجربیات آنان استفاده نکنیم باید هزینه‌های زمانی و مالی بسیاری را متحمل شویم و احتمال موفقیت کارمان نیز پایین می‌آید.

از طرفی با پیشرفت سریع علم، هر روز چالش‌های جدیدی به وجود می‌آید، شغل‌هایی متولد می‌شوند که تا به حال اسم آن را هم نشنیدیم و این شغل‌ها به قدری جدید هستند که شاید پدران و مادران ما نتوانند حتی املاء صحیح آن را بنویسند چه برسد که بتوانند آن شغل را توصیف کنند. اما چه کسانی می‌توانند بهتر از دیگران آینده‌ را پیشبینی کنند؟

آنان که کسب‌وکار‌های بزرگی را راه اندازی کردند، این افراد در شرکت‌های بزرگ مشغول به کار هستند و از تغییرات آینده تا حدودی باخبراند زیرا باید بیزینس خود را برای خطرات احتمالی آماده کنند پس آنان می‌توانند چالش‌های آینده را پیشبینی کنند به همین دلیل استفاده از تجربیات این آدم‌های بزرگ می‌تواند مسیری به مراتب هموارتر برای موفقیت ما فراهم سازد.

مدرسه تابستانی کسب‌وکار شریف رویدادی با محوریت انتقال تجربیات کارآفرینان موفق، پیش‌بینی آینده و ترسیم مسیر موفقیت برگزار می‌کند.

در این رویداد کارآفرینان موفق و اساتید مطرح حوزه کارآفرینی، تجربیات موفق و شکست‌های خود را برای شرکت‌کنندگان بیان کرده و پیش‌بینی خود را برای موفقیت در آینده مطرح می‌کنند تا در کنار یکدیگر مسیری را برای تبدیل شدن به کارآفرینان موفق و تأثیر‌گذار آینده ترسیم کنیم.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه‌ی ایوند ما مراجعه بفرمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات