نخستین تصاویر ثبت‌شده دوربین ۶۴ مگاپیکسلی گوشی Realme منتشر شد

جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Realme با انتشار نخستین تصاویر ثبت‌شده‌ی دوربین ۶۴ مگاپیکسلی گوشی‌ هوشمند آتی خود، از عرضه‌ی کمرافونِ خود در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.
تبلیغات

همان‌طورکه احتمالا می‌دانید، Realme قصد دارد یکی‌ از نخستین شرکت‌هایی باشد که گوشی‌ هوشمندی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی روانه‌ی بازار می‌کند. درست مانند تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، این دستگاه معرفی‌نشده از دوربینی چهارگانه با چیدمانی عمودی بهره می‌برد. طبق‌ گفته‌ی Realme، ماژول استفاده‌شده در این دستگاه، ماژول ۱/۱.۷ اینچی ایزوسل Bright GW1 ساخت شرکت سامسونگ است که به‌تازگی معرفی شده است.

حال شرکت چینی Realme چند تصویر از عکس‌های ثبت‌شده‌ی این دوربین را با وب‌سایت The Verge به‌اشتراک گذاشته است که کیفیت درخورتوجه و جزئیات خیره‌کننده‌ای به‌نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید برای مشاهده این تصاویر در کیفیت اصلی، روی لینک قرارداده‌شده زیر هر تصویر کلیک کنید.

تصویر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی گوشی Realme

مشاهده در اندازه‌ی اصلی

درست مانند شیوه‌ای که گوشی‌های ۴۸ مگاپیکسلی کنونی بازار تصاویری ۱۲ مگاپیکسلی ثبت و سپس، پیکسل‌های هر چهار تصویر را در یک تصویر ادغام می‌کنند، ماژول ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ این‌ کار را به‌صورت پیش‌فرض در رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی انجام می‌دهد. با‌این‌حال، تصاویری که مشاهده می‌کنید، در اندازه‌ی ۹۲۱۶ در ۶۹۱۲ ارائه شده‌اند و اگر بخواهید زوم کنید، جزئیات چشمگیری را می‌توانید در دوردست‌ها مشاهده کنید.

تصویر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی گوشی Realme

مشاهده تصویر در اندازه‌ی اصلی

در تصویر پایین، می‌توانید جزئیاتِ ثبت‌شده را در بزرگ‌نمایی با کراپ ۱۰۰‌ درصد مشاهده کنید.

تصویر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی گوشی Realme

با‌ تمام این‌ اوصاف، Realme تنها تولیدکننده‌ای نخواهد بود که دستگاهی با این مشخصات روانه‌ی بازار می‌کند. روز گذشته، شیائومی به‌صورت رسمی از عرضه‌ی دستگاهی با برند ردمی و دوربینی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز به حسگر ساختِ سامسونگ خبر داد. هنوز درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی گوشی یادشده اطلاعی در دست نیست و با توجه‌ به اینکه سامسونگ نیز پیش‌تر ماژول ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی نکرده بود، نمی‌توان درباره‌ی تاریخ عرضه گمانه‌زنی کرد؛ اما به‌نظر می‌رسد رقابت در بخش دوربین بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند وارد مرحله‌ی جدیدی شده است.

دیدگاه خود را در‌باره‌ی محصول جدید Realme با ما و دیگر کاربران زومیت به‌اشتراک بگذارید. شما افزایش رزولوشن دوربین را ترجیح می‌دهید یا اینکه به بهبود قابلیت‌های فعلی عکس‌برداری در گوشی‌های هوشمند مانند عکس‌برداری در شب و... اهمیت می‌دهید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات