مرسدس AMG GT S با تیونینگ آمریکایی و ۶۵۶ اسب‌بخار قدرت

پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
تیونر آمریکایی کریتیو بیسپوک از خودروی اسپرت مرسدس AMG GT S سفارشی با قیمت ۱۴۴ هزار و ۸۰۰ دلار رونمایی کرد که می‌تواند ۶۵۶ اسب‌بخار قدرت تولید کند.
تبلیغات

وقتی Black Series به بازار عرضه شود، خانواده‌ی مرسدس AMG GT کامل خواهد شد. با وجود این، تا آن زمان علاقه‌مندان می‌توانند از نسخه‌ی جدیدی بهره ببرند: مرسدس AMG GT R Pro. محصول قدرتمند مرسدس بنز با چند به‌روزرسانی بصری و فنی نسبت به مدل معمولی GT R همراه است، در حالی که همان قدرت خروجی ۵۷۷ اسب‌بخار را حفظ می‌کند. در صورت تمایل به استفاده از قدرت بیشتر، خریداران می‌توانند نسخه‌ی مرسدس AMG GT S کریتیو بیسپوک (Creative Bespoke) را انتخاب کنند که با بهبود ۱۴۱ اسب‌بخاری نسبت به مدل کارخانه‌ای، می‌تواند ۶۵۶ اسب‌بخار قدرت از پیشرانه ۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر مجهز به توربوشارژر دوگانه تولید کند.

Mercedes-AMG GT S / مرسدس بنز

پکیج فیبر کربنی برای این مدل امکاناتی از جمله سپر جدید جلو و عقب، جلوپنجره‌، رکاب‌های جانبی، بال عقب و همچنین درپوش شیشه‌ای پیشرانه را در اختیار قرار می‌دهد.

مرسدس AMG GT S با رنگ سیاه اطلسی، روی رینگ‌های فورج Vossenو لاستیک‌های پیرلی P Zero قرار می‌گیرد. ظاهر تهاجمی این خودرو توسط فنرهای اسپرت H&R تکمیل شده که فاصله‌ی کف خودرو تا سطح زمین را کمی کاهش داده است. کریتیو بیسپوک با اضافه کردن چرم سیاه و قرمز، فضای داخل کابین را ارتقا می‌بخشد و لوگوی آن نیز روی پشتی صندلی‌ها قرار دارد.

Mercedes-AMG GT S / مرسدس بنز

تیونر مستقر در آریزونا اکنون بسته به سفارش خریداران، مرسدس AMG GT S را که با تمام تغییراتش حدود ۸۰ هزار دلار می‌ارزد، با قیمت ۱۴۴ هزار و ۸۰۰ دلار می‌فروشد. البته این مدل در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است و عقربه‌ی کیلومترشمار آن روی ۱۲ هزار و ۸۲۸ کیلومتر قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات