گلدیران نسل دوم تلویزیون‌های جی پلاس را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
گلدیران روز گذشته در جریان رویدادی که در ساختمان این شرکت برگزار شد، تلویزیون‌های جدید جی‌پلاس را معرفی کرد.
تبلیغات

گلدیران نامی آشنا در صنعت لوازم‌خانگی کشورمان محسوب می‌شود که با نزدیک به ۳۰ سال سابقه در این بخش و همکاری با ال‌جی شناخته می‌شود. این شرکت‌ از سال‌ها پیش تولد یک برند لوازم‌ خانگی ایرانی را در ذهن می‌پروارند و سرانجام چند ماه پیش این تعویق به اتمام رسید و گلدیران برند جی‌پلاس را معرفی کرد؛ نخستین تلویزیون‌های این برند از ماه‌‌ها پیش تولید و روانه‌ی بازار شدند اما روز گذشته شاهد نسل جدیدی از آن‌ها با قابلیت‌های ارتقایافته بودیم. گلدیران در آینده ماشین‌ لباس‌شویی، ماشین‌ ظرف‌شویی، موبایل، کامپیوترهای All-in-One و مانیتور را به خانواده‌ی محصولات جی پلاس خواهد افزود. گلدیران معتقد است که همه‌ی مردم شایسته‌ی داشتن تکنولوژی هستند و قیمت‌گذاری محصولات جی‌پلاس نیز از این فلسفه پیروی می‌کند.

معرفی تلویزیون‌های جی پلاس / gplus

گلدیران با تجارب به‌دست‌آمده از همکاری با ال‌جی زیرساخت‌های مناسبی را در بخش تولید لوازم‌خانگی در کشور دارد؛ کائینی، مدیرعامل شرکت صنایع گلدیران در بخشی از سخنان خود به فراهم بودن زیرساخت‌های تولید CKD سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تلویزیون، ۶۰۰ هزار لباس‌شویی، ۳۵۰ هزار یخچال و ۱۲۰ هزار یخچال در کارخانه‌های این شرکت اشاره کرد. محصولات جی‌پلاس قرار است در فروشگاه‌های گلدیران‌پلاس در کنار محصولات برند ال‌جی به فروش برسند. مجید معینی، مدیر کسب‌وکار این شرکت اختلاف ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت محصولات جی‌پلاس در مقایسه با برندهای مطرح را در شرایط اقتصادی کشور برگ برنده‌ی آن می‌داند. گلدیران برای آینده‌ی نزدیک سهمی حدودا ۱۰ درصدی را برای محصولات جی‌پلاس در بازار پیش‌بینی می‌کند اما در اهداف بلندمدت رسیدن به سهم ۲۰ الی ۳۰ درصد در دستور کار است.

معرفی تلویزیون‌های جی پلاس / gplus

تلویزیون‌های Gplus در ۳ خانواده‌ی زیر عرضه می‌شوند:

  • استلار (Stellar): دارای ۸ عضو در ابعاد ۴۹، ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچ عرضه می‌شوند؛ همه‌ی اعضای این خانواده از جمله سه عضو جدید پنل‌های Ultra HD دارند و به‌عنوان بالارده‌های جی‌پلاس شناخته می‌شوند.
  • استایل (Style): این خانواده با ۶ مدل در دو سایز ۴۳ و ۵۰ تولید و عرضه می‌شوند؛ ۴ عضو این خانواده روز گذشته معرفی شدند. تمام اعضای این خانواده از پنل‌هایی با رزولوشن Full HD بهره می‌برند.
  • پاور (Power): سری پاور در دو سایز ۴۲ و ۴۰ اینچ روانه‌ی بازار خواهند شد و به نوعی ارزان‌ترین تلویزیون ‌های جی ‌پلاس محسوب می‌شوند.
معرفی تلویزیون‌های جی پلاس / gplus

برخی مدل‌های جدید سری استلار قادر به پخش محتوای HDR نیز خواهند بود. مدل‌های معرفی‌شده از سری استلار همگی هوشمند هستند و گلدیران مدل‌های جدید را با اندروید ۶ و قابلیت Screen Mirroring روانه‌ی بازار می‌کند. همچنین گلدیران برخی مدل‌های منتخب جدید جی‌پلاس را با اشتراک رایگان فیلیمو عرضه می‌کند.

معرفی تلویزیون‌های جی پلاس / gplus

طبق انتظار و با توجه به شرایط تحریمی کنونی، از پنل‌های چینی در این محصولات استفاده شده است اما کائینی در پاسخ به خبرنگار زومیت استفاده از پنل‌ها و تکنولوژی‌های ال‌جی در تلویزیون‌‌های جی‌پلاس در آینده را ممکن دانست؛ طبق اعلام مدیرعامل شرکت صنایع گلدیران، در صورت بهبود مسائل مربوط به تحریم‌ها، احتمال همکاری با ال‌جی در این بخش وجود دارد. گلدیران با توجه به افزایش قیمت محصولات برندهای مطرح خارجی در بازار کشورمان، هدف اصلی خود را برآورده کردن نیازهای بازار داخلی و اولیت بالای آن می‌داد اما صادرات نیز در برنامه‌های این شرکت خواهد بود. کائینی در پاسخ به خبرنگار زومیت در مورد صادرات و رقابت با محصولات رقبای مطرح در بازار صادراتی، این مسئله را نیازمند برنامه‌ریزی دقیق‌تر در آینده دانست زیرا این کار با چالش‌هایی همراه است و کار سختی خواهد بود. گلدیران و ال‌جی در توافق‌های خود تا حد ممکن از هم‌پوشانی خودداری خواهند کرد و جی‌پلاس فعلا تمرکزی روی بخش محصولات پرمیوم و بالارده نخواهد داشت.

تلویزیون‌های جی‌پلاس بازه‌‌های قیمتی ۲ تا ۱۰ میلیونی را پوشش خواهند داد که به ترتیب تلویزیون ۶۵ اینچی سری استلار و ۳۲ اینچی سری پاور در این بازه‌ قرار می‌گیرند. همچنین گلدیران تور کوتاه بازدید از مرکز امور مشتریان و ستاد لوجستیک را نیز برای خبرنگاران در نظر گرفته بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات