فیلیمو را با کیفیت ایکس ویژن ببینید

سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خریداران تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن از این پس می‌توانند به یک آرشیو بزرگ فیلم و سریال دسترسی داشته باشند.
تبلیغات

 از این پس اپلیکیشن فیلیمو با حدود بیست هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی به‌صورت پیش‌فرض در تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن نصب می‌شود و همچنین خریداران این محصول می‌توانند از اشتراک رایگان یک ماهه و تخفیف برای خرید اشتراک سالانه برخوردار شوند. با این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند به راحتی به حدود ۲۰ هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی دسترسی داشته و حتی با سرعت کم اینترنت و بدون نگرانی بابت حجم مصرفی اینترنت خود و با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه از تماشای آن‌ها در تلویزیون‌های 4K  و Full HD ایکس ویژن، لذت ببرند.

 مدت زیادی است که تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن در بین مصرف‌کنندگان شناخته شده و محبوب هستند. سیستم‌عامل اندروید در این تلویزیون‌ها باعث شده کاربران به راحتی به اپلیکیشن های گوناگونی دسترسی داشته باشند و از  امکانات هوشمند تلویزیون خود لذت ببرند. ایکس ویژن در تازه‎ترین تولیدات خود اپلیکیشن‌های پرکاربرد و محبوبی را به‌صورت پیش‌فرض روی تلویزیون‌های هوشمند نصب کرده که کاربران به راحتی از آن‌ها در زمینه‌های مختلف خبری، وضعیت آب‌و‌هوا و خرید آنلاین استفاده می‌کنند.

خبر خوب برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال این است که، ایکس ویژن علاوه بر نصب اپلیکیشن فیلیمو به‌صورت پیشفرض، یک ماه اشتراک رایگان و همچنین تا 30% تخفیف برای خرید اشتراک سالانه به خریداران تلویزیون‌های هوشمند خود هدیه می‌دهد. با این اپلیکیشن در تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن امکاناتی نظیر، جست‌وجو در دسته‌بندی‌های منظم براساس ژانر و نوع فیلم و همچنین تنظیم کیفیت پخش فیلم با هر سرعت اینترنت وجود دارد . علاوه به آن ، حجم اینترنت مصرفی برای تماشا و دانلود فیلم روی اپراتورها و اینترنت‌های منتخب رایگان است و برای اپراتورهای دیگر با تخفیف خواهد بود.

ایکس ویژن تلاش می‌کند علاوه بر ارائه کیفیت صوتی و تصویری با استاندارهای بالا، تجربه‌ای متفاوت از سرگرمی و امکانات هوشمند را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات