مشخصات بیشتری از دوربین انقلابی هواوی Mate 30 Pro فاش شد

یک‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
شایعات حول آخرین گوشی هواوی هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. اکنون مشخصات بیشتری از دوربین این گوشی منتشر شده است.
تبلیغات

میت ۳۰ پرو با صفحه‌نمایش لب به لب و آبشاری و همچنین دوربین پیشرفته‌ی خود، پرچم‌دار بعدی و دستگاه انقلابی هواوی خواهد بود. اکنون جزییات بیشتری در مورد دوربین این دستگاه فاش شده است که نشان می‌دهد دوربین میت ۳۰ پرو از دو ماژول حسگر ۴۰ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی پریسکوپی با بزرگنمایی ۵ برابری، بهره می‌برد.

افشاگر نام آشنای RODENT950 با انتشار توییتی به این مشخصات اشاره کرد.

I told you a few rumors about Mate 30 pro camera, IMO this is more possible.40MP 1/1.5" sensor with f/1.6 - f/1.4 aparture, RYYB pixel layout and Cine lens features when taking video. 40MP 1/1.7" 120° ultrawide lens with cine lens features.8MP tele 5X zoom#HuaweiMate30Pro pic.twitter.com/ac3ODQnqVV— Teme (特米) (@RODENT950) July 31, 2019
حسگر ۴۰ مگاپیکسلی با اندازه ۱/۱.۵ اینچ با دیافراگم f/1.6 – f/1.4، چینش پیکسل RYYB و قابلیت ساین لنز (Cine lens) در هنگام فیلم‌برداریحسگر ۴۰ مگاپیکسلی با اندازه ۱/۱.۷ اینچ اولترا واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه و  قابلیت ساین لنزحسگر ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی ۵ برابری
There seems to be a lot of people who don't know how big the gap is. I'll draw a picture to tell you that, in fact, Note10 has no chance of beating Mate30 Pro in terms of camera hardware. pic.twitter.com/f8W2kSTLqk— Ice universe (@UniverseIce) August 4, 2019

در توییتی دیگر UniverseIce اعلام کرده:

بسیاری از مردم هنوز بزرگی اختلاف [میان دوربین میت ۳۰ پرو و دیگر گوشی‌ها] را نمی‌دانند. برای روشن‌تر شدن این مسئله فاش می‌کنم که نوت ۱۰ به هیچ وجه از لحاظ سخت‌افزار دوربین شانس شکست دادن میت ۳۰ پرو را نخواهد داشت.

سنسورهای بزرگتر از این جهت قابل‌توجه هستند که بدون افزایش سایز مگاپیکسل منجر به افزایش رزولوشن عکس‌ها شده و علاوه بر کاهش حساسیت به نور در آن‌ها، شاهد عکس‌های با کیفیت بالاتری نیز خواهیم بود. تصاویر حاکی از آن است که هواوی با استفاده از حسگر بزرگتر  عکس‌های باکیفیت‌تری تولید می‌کند واین در واقع همان استراتژی قدیمی نوکیا در لومیا ۱۰۲۰ است.

با مشخصات فاش شده از میت ۳۰ پرو، انتظار رونمایی یک هیولا از سمت هواوی را داریم. تراشه کایرین ۹۸۵ با مودم 5G یکپارچه، پشتیبانی از شارژ سریع ۵۵ واتی، شارژ معکوس بی‌سیم ۱۰ واتی از مشخصات فاش شده این گوشی هستند.

میت ۳۰ پرو پاییز امسال رونمایی خواهد شد. باید دید مشخصات این گوشی کاربران را متقاعد می‌کند تا از سامسونگ به سمت هواوی بیایند یا خیر.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات