نتفلیکس مستندی سه‌قسمتی از زندگی بیل گیتس می‌سازد

شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نتفلیکس قصد دارد در مستندی سه‌قسمتی، به‌ زندگی بیل گیتس، بنیان‌گذار مایکروسافت بپردازد و شرح حال او را جلوی لنز دوربین ببرد.
تبلیغات

بیل گیتس، هم‌بنیان‌گذار و رهبر اسبق مایکروسافت که یکی‌از محبوب‌ترین افراد حوزه‌ی فناوری شمرده می‌شود، به‌زودی در یک مستند سه‌قسمتی ظاهر خواهد شد.

طبق تریلری که به‌تازگی منتشر شده، نتفلیکس از ساخت مستندی سه‌قسمتی خبر داده که گذشته، حال و آینده‌ی زندگی بیل گیتس را مورد بررسی قرار می‌دهد. این مستند که Inside Bill’s Brain: Decoding Bill Gates نام دارد، اتفاقات زندگی بیل گیتس را از ابتدا تا زمان حال به‌صورت جزئی نمایش خواهد داد؛ بنابراین جای‌ تعجب نیست اگر شاهد موضوعاتی درباره‌ی بیل گیتس باشیم که تاکنون درباره‌ی آن‌ها اطلاعی نداشتیم.

با‌این‌حال، همه‌ی مستند به زندگی کاری گیتس در مایکروسافت و رؤیا‌پردازی این میلیارد در آغاز کار برای رقابت‌ با بزرگانی چون اپل و دیگر شرکت‌های خلاصه نمی‌شود و برای نخستین‌بار شاهد حضور پررنگ اقدامات نیکوکارانه هم‌بنیان‌گذار مایکروسافت و مؤسسه‌ی خیریه وی در این مستند هستیم.

طبق توضیح مختصر نتفلیکس، در این مستند «به‌شکل بی‌سابقه‌ای به گیتس و راهکار‌هایی که وی دنبال می‌کند، دسترسی خواهیم داشت؛ راهکارهایی برای برخی از پیچیده‌ترین مسائل جهان با چاشنی خوش‌بینی، کنجکاوی و شور و شوقی که پیش‌تر در چشم‌انداز مایکروسافتی وی مشاهده کرده بودیم.»

با‌ این اوصاف، قرار نیست فقط به مسائل کاری پرداخته شود؛ زیرا نتفلیکس به زندگی خصوصی و عادات گیتس نیز پرداخته که قطعا برای طرفدران این شخصیت، جذابیت مستند را دوچندان می‌کند. بنابراین اگر سؤال‌هایی نظیر غذای موردعلاقه، محبوب‌ترین حیوان، بزرگ‌ترین ترس‌های زندگی و موارد مشابه پرسیده شود، نباید موجب تعجبتان شود.

این مستند به‌صورت رسمی در ۲۰ سپتامبر، یعنی ۲۹ شهریورماه اکران خواهد شد.

دیدگاه خود را درباره‌ی شخصیت بیل گیتس و تأثیری که وی بر دنیا گذاشته با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید. در نظر شما، بیل گیتس چه جایگاهی دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات