گلکسی A91 با فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی معرفی می‌شود

جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ تأیید کرد که گوشی هوشمند گلکسی A91 با فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی مشابه گلکسی نوت ۱۰ پلاس به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

در حال حاضر سامسونگ روی گوشی‌های هوشمند جدید سری گلکسی A کار می‌کند. برخی از گوشی‌های هوشمند جدید این سری معرفی شده‌اند ولی هنوز باید منتظر رونمایی برخی دستگاه‌های جدید از این خانواده باشیم. 

در انتهای نام دستگاه‌های گلکسی A محصول ۲۰۲۰، رقم «۱» دیده خواهد شد. یکی از بالارده‌ترین گوشی‌های هوشمند این سری که در انتهای نامش عدد یک را مشاهده خواهیم کرد، گلکسی A91 خواهد بود. 

گلکسی ای ۸۰ سامسونگ / Samsung Galaxy A80

اوایل این ماه گفته شد که بالارده‌ترین گوشی هوشمند کره‌ای‌ها از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، درکنار دوربین عریض ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو با بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابری و درنهایت دوربین زمان پرواز (ToF) سه‌بعدی بهره خواهد برد. آخرین اطلاعات تأیید‌شده از سوی سامسونگ حاکی از آن است که این گوشی هوشمند با فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی به بازار عرضه خواهد شد. بدین ترتیب، گلکسی A91 ازنظر فناوری شارژ سریع هم‌رده‌ی گوشی‌های هوشمندی همچون گلکسی نوت ۱۰ پلاس و نسخه‌ی 5G گلکسی نوت ۱۰ پلاس قرار می‌گیرد.

این اطلاعات به‌صورت مستقیم در فهرست محصولات مندرج در وب‌سایت سامسونگ در مجارستان منتشر شده است. وب‌سایت مذکور تأیید می‌کند که در آینده‌ی نزدیک باید منتظر معرفی نسخه‌ی 5G سامسونگ A91 باشیم که مدت‌ها است شایعه‌هایی در مورد آن منتشر می‌شود.

نسخه‌ی 5G گلکسی A91 با شارژر سیمی ۲۵ واتی به بازار عرضه خواهد شد. دراصل باید گفت که نسخه‌ی 5G گلکسی A91، دستگاه اقتصادی کره‌ای‌ها با قابلیت اتصال به شبکه‌‌ی 5G محسوب می‌شود. هرچند هنوز جزو گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت قرار دارد ولی نسبت به پرچمداران 5G از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری برخوردار خواهد بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات