اولین پیروزی میک شوماخر در مسابقات فرمول 2

چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اولین سکوی قهرمانی میک شوماخر در مسابقات فرمول ۲ مجارستان، نقطه‌ی عطفی برای دوران حرفه‌ای فرزند مایکل شوماخر و تیم فراری خواهد بود.
تبلیغات

پریما ریسینگ معتقد است دستیابی میک شوماخر به اولین پیروزی در مسابقات فرمول ۲، اهمیت زیادی برای تیم فرمول یک جوانان فراری و فصل جاری دارد. میک شوماخر جوان در مرحله‌ی تعیین خط گرندپری فرمول ۲ مجارستان که در هنگارورینگ بوداپست برگزار شد، پس از نیکلاس لطیفی در رده‌ی چهارم قرار گرفت. در مسابقه‌ی اصلی اول، نیکلاس لطیفی توانست پیروزی را به‌نام خود ثبت کند؛ اما در مسابقه‌ی اصلی دوم، میک شوماخر با غلبه بر نابوهارو ماتسوشیتا از تیم کارلین، اولین سکوی فصل ۲۰۱۹ را برای تیم پریما ریسینگ کسب کرد. موفقیت اخیر میک شوماخر اولین عنوان این راننده‌ی آلمانی پس از کسب قهرمانی در مسابقات فرمول ۳ اروپا در سال ۲۰۱۸ است. 

Mick Schumacher / میک شوماخر

بعد از نیم فصل دشوار با تلاش برای مدیریت لاستیک‌های پیرلی و بدبیاری‌های بسیار، میک شوماخر هم‌اکنون در رده‌ی یازدهم جدول رانندگان فرمول ۲ قرار دارد؛ در‌حالی‌که پریما ریسینگ در میان ۱۰ تیم حاضر، نهم است. نیکلاس لطیفی، راننده کانادایی تیم دمس (Dams)، نیز هم‌اکنون در رده‌ی دوم جدول رانندگان قرار دارد.

فکر می‌کنم اکنون می‌تواند نقطه‌ی عطفی باشد؛ بنابراین، بیایید به همان روشی که همیشه انجام داده‌ایم، میک شوماخر را بهبود ببخشیم و به او یاد بدهیم هرکس به آنچه شایسته‌ی آن است، برسد. نتیجه‌ی گرندپری مجارستان به‌خاطر سخت‌کوشی اعضا تسکینی برای همه‌ی تیم است. نیمه‌ی اول فصل کاملا دشوار بود و ما توانایی بزرگی از خود نشان دادیم و البته تا حدودی بداقبال نیز بودیم.پیروزی اخیر گام مهمی برای این فصل میک است. اکنون وقت آن است غرور کاذب را کنار بگذاریم و فشار خود را ادامه دهیم و روی جزئیات کوچک مانند همیشه تمرکز کنیم. ما گام‌به‌گام کار را جلو می‌بریم و هیچ‌چیز به‌اندازه‌ی هدفی که روی آن کار می‌کنیم، مهم نیست. مانند همیشه برای پیست اسپا (گرندپری بلژیک) آماده می‌شویم و فکر می‌کنم همه در آن موفق عمل خواهند بود. 

راننده‌ی جوان آلمانی و فرزند مایکل شوماخر در سخنانی پس از مسابقه گرندپری مجارستان گفت:

در ماه اوت، به پیست اسپا می‌رویم که مسیر بسیار خوبی برای من است و در آنجا احساس راحتی می‌کنم. امیدوارم نتیجه‌ی امروز به من کمک کند به‌خوبی تعطیلات تابستان را پشت‌سر بگذاریم و برای مسابقه‌ی بعدی هم آماده شوم. بنابراین، واقعا مشتاقانه منتظر آن روز هستم.
Mick Schumacher / میک شوماخر

ناگفته نماند فصل گذشته، میک شوماخر اولین پیروزی خود در فرمول ۳ را بیست‌وهشتم ژوئیه در پیست اسپا به‌دست آورد و با کسب هفت پیروزی دیگر، موفقیت خود را تکمیل کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات