پیکسل واچ گوگل مجهز به دوربین خواهد بود

چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پتنت جدید گوگل از ساخت پیکسل واچ مجهز به دوربین خبر می‌دهد. گفتنی است دوربین این گجت در وسط صفحه‌نمایش قرار دارد.
تبلیغات

بسیاری از کاربران گوگل چشم‌انتظار اولین گجت ور او اس (Wear OS) واچ هستند؛ حتی اگر به‌نظر برسد خود گوگل علاقه‌ی چندانی به تولید چنین محصولی نداشته باشد. گوگل با علاقه‌مند‌شدن به تولید گجت‌های پوشیدنی، می‌تواند تحول جدیدی در سیستم‌عامل پوشیدنی خود ایجاد کند.

Google’s Pixel Watch with camera

براساس گزارش وب‌سایت Lets Go Digital، پتنت جدید گوگل طراحی‌هایی از ساعت هوشمند را نشان می‌دهد که مجهز به دوربین در مرکز صفحه‌نمایش است؛ هرچند به‌طور خاص گفته نشده در این پتنت جدید دوربین زیر نمایشگر قرار دارد یا نه.

اگر دوربین در زیر نمایشگر تعبیه شده باشد، این مفهوم در ذهن ایجاد می‌شود که کاربران به‌راحتی می‌توانند با این گجت پوشیدنی کوچک بدون اینکه چیزی را از این نمایشگر کوچک دور کنند، از قابلیت تشخیص چهره و حتی گرفتن سلفی‌های جذاب لذت ببرند. اگر دوربین در مرکز تعبیه شده و نمایشگر اطراف آن قرار داشته باشد، از چنان جذابیت و کاربردی برخوردار نخواهد بود. برای نمونه، کافی است نگاهی به آینده‌ی گجت پوشیدنی Watch W7 ال‌جی بیندازید.

پتنت جدید گوگل در ژوئیه‌ی ۲۰۱۷ اعمال شده است؛ بنابراین، دانستن اینکه گوگل در آن زمان چه چیزی در ذهن داشته است، دشوار خواهد بود. بنابراین، تنها اطلاعاتی که دراختیار داریم، به دو سال پیش از گجت ور او اس برمی‌گردد؛ درحالی‌که تمام کاربران مشتاقانه در انتظار شنیدن اخبار بیشتر و کامل‌تری هستند. طبق شایعات، گفته می‌شود بالاخره امسال، سال رونمایی اولین ساعت هوشمند گوگل خواهد بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات