بیست سالگی سماتک و تخفیف بی‌نظیر دوره‌های تخصصی IT

سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
۳۰ مرداد ۱۳۷۸ سماتک به‌طور رسمی فعالیت خود را با هدف توانمندسازی فارغ‌التحصیلان رشته IT برای ورود به بازار کار آغاز کرد.
تبلیغات

فریبا مهدیون، در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۳۷۸ با هدفی مشخص سماتک را تأسیس کرد. هدف وی از میان برداشتن شکاف عمیق موجود میان دانش و مهارت‌های کسب‌شده در دانشگاه‌ها و مهارت‌های کاربردی موردنیاز بازار کار بوده است؛ هدفی که تا تحقق کامل آن و از‌بین‌رفتن فاصله‌ی میان آموزش‌های آکادمیک و نیازهای بازار کار، راه درازی در پیش است. 

با این دورنما فعالیت سماتک آغاز شد و امروز پس از ۲۰ سال، هنوز‌هم همان هدف را به‌کمک تیم حرفه‌ای‌اش دنبال می‌کند و تا دستیابی کامل به این چشم‌انداز با انرژی به کار خود ادامه خواهد داد. برای نزدیک‌شدن به این هدف، افراد زیادی درکنار فریبا مهدیون بوده‌اند؛ از مدرسانی گرفته که تمام دانش و مهارت‌ خود را برای توانمندسازی جوانان مستعد به‌کار گرفته‌اند تا تمام اعضای تیم و سرمایه‌های انسانی سماتک که در این سال‌ها با جدیت و پشتکار این مجموعه را همراهی کرده‌اند.

سماتک با کلاسی کوچک و دوره‌ی MCSE NT Server 4.0 کارش را آغاز کرد و امروز در فضایی ۸۰۰ مترمربعی، بیش از ۱۰۰ دوره آموزشی ارائه می‌دهد. بیش از ۳۰ هزار دانشجو در این سال‌ها از دوره‌های سماتک استفاده کرده‌اند و رکورد بیشترین دوره‌ی گذرانده‌شده در سماتک ۲۴ دوره برای یک نفر بوده است. تعداد مدرسانی که در این سال‌ها در سماتک تدریس کرده‌اند، بیش از ۲۰۰ نفر بوده‌اند و در این سال‌ها، حدود هزار شرکت و سازمان متخصصان خود را برای افزایش سطح دانش و مهارت معرفی کرده‌اند.

سماتک شادی این بیست سال فعالیت پرثمر را با همراهان خود تقسیم می‌کند و در نظر دارد تخفیف ویژه‌ای به این مناسبت به همگان ارائه کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات تخفیف ویژه دوره‌های IT سماتک، به وب‌سایت این مرکز به نشانی sematec-co.com مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات