هارلی دیویدسون دوچرخه‌ برقی مخصوص کودک تولید می‌کند

یک‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هارلی دیویدسون از یک دوچرخه‌ی برقی مخصوص کودکان ۳ تا ۷ ساله رونمایی کرد که تنها ۶۴۹ دلار قیمت دارد.
تبلیغات

در ماه‌های گذشته هارلی دیویدسون تصمیم گرفت که مدل‌های برقی بیشتری را روی خط تولید خود قرار دهد. تعداد این مدل‌ها حالا به ۳ عدد رسیده است که هر یک برای گروه سنی متفاوتی طراحی شده‌اند. مدل‌های الکتریکی هارلی دیویدسون شامل LiveWire، IRONe12 و IRONe16 هستند. این موتورسیکلت‌ساز مشهور در جدیدترین حرکت خود، اقدام به رونمایی از دو دوچرخه‌ی الکتریکی کرده است. این دوچرخه‌ها مخصوص کودکان با سن بین ۳ تا ۷ سال طراحی شده‌اند. 

هارلی دیویدسون اوایل ماه جاری از این دو محصول الکتریکی در مسابقات X Game Minneapolis رونمایی کرد تا نسل جوان را به سمت خود جلب کند. هر دو مدل در اصل دوچرخه‌های پدالی هستند که به یک باتری لیتیوم‌یون مجهز شده‌اند. فرم جعبه‌مانندی که در پشت چرخ‌های جلو و جلوی رکاب‌ها دیده می‌شود، محل قرارگیری باتری است. این باتری ۲ آمپر ساعتی به‌نحوی طراحی شده است که بتوان آن را در ۳۰ تا ۳۶ دقیقه شارژ کرد.

Harley-Davidson e-bikes

هر یک از این دوچرخه‌ها دارای سه حالت سواری آموزشی، استاندارد و پیشرفته هستند. حداکثر سرعت در حالت آموزشی به ۸ کیلومتر بر ساعت محدود می‌شود. در حالت استاندارد این حداکثر سرعت به ۱۱ کیلومتر بر ساعت و در حالت پیشرفته نیز به ۱۴ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. برای مدل IRONe16، حالت‌های استاندارد و پیشرفته محدودیت سرعتی معادل ۱۲ و ۱۷ کیلومتر بر ساعت دارند. در ساخت شاسی این دو مدل از آلومینیوم استفاده شده تا وزن پایینی داشته باشند؛ به همین خاطر، وزن مدل IRONe12 تنها ۷.۷ کیلوگرم و وزن مدل IRONe16 نیز تنها ۸.۶ کیلوگرم است.

مدل IRONe12 برای کودکان با سن ۳ تا ۵ سال طراحی شده و ارتفاع زین آن ۳۳ سانتی‌متر است. مدل IRONe16 هم به چرخ‌های ۱۶ اینچی مجهز بوده و برای کودکان بین ۵ تا ۷ ساله طراحی شده است.

هارلی دیویدسون قیمت پایه‌ی این مدل‌ها را ۶۴۹ دلار برای مدل IRONe12 و ۶۹۹ دلار برای مدل IRONe16 اعلام کرده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات