اطلاعات جدیدی از تلویزیون وان پلاس منتشر شد

یک‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های جدید، تلویزیون وان پلاس که ماه آینده رونمایی می‌شود، به نمایشگر ۵۵ اینچی مجهز شده است.
تبلیغات

طبق گزارش‌ها، تلویزیون وان‌پلاس (OnePlus TV) در گوگل‌پلی گواهی‌های لازم را دریافت کرد و این نشان می‌دهد، محصول نام‌برده قادر به استفاده از اندروید تی‌وی است. طبق اطلاعاتی که امروز منتشر شد، پردازنده، نسخه‌ی اندروید و بعضی دیگر از مشخصات محصول جدید وان‌پلاس فاش شده است.

در کنسول توسعه‌دهندگان گوگل پلی، نامی از یک محصول جدید وان پلاس با کد Dosa دیده شده است. این کد ابتدا دیروز رویت شده بود و به نظر می‌رسد مربوط به تلویزیون وان پلاس باشد که ابتدا در کشور‌ هند عرضه می‌شود. همچنین این فهرست نشان می‌دهد که محصول نام‌برده از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای MT5670 مدیاتک استفاده می‌کند که تاکنون هیچ‌گونه اطلاعاتی از آن به بیرون درز نکرده است. به‌علاوه، به نظر می‌رسد دستگاه جدید از پردازنده‌ی گرفیکی Mali-G51 MP3 و نیز ۲ یا ۳ گیگابایت رم بهره‌مند است. طبق شایعات قبلی، این محصول می‌تواند از نمایشگر ۵۵ اینچی 1080p بهره ببرد که در مواقع نیاز به حالت 4K سوییچ می‌کند؛ البته محصولات دیگری نیز با ابعاد صفحه‌نمایش مختلف عرضه خواهند شد.

این فهرست چند نکته‌ی دیگر را نیز تأیید می‌کند از جمله اینکه تلویزیون وان پلاس مانند دیگر محصولات بازار از اندروید پای استفاده می‌کند. از دیگر جزییات مرتبط با این دستگاه می‌توان به JBL Link Bar و AirTV Mini اشاره کرد که هردو قرار است به‌طور هم‌زمان عرضه شوند.

پیت لائو، مدیرعامل وان پلاس در گفت‌وگو با سایت Gadgets360 اعلام کرده بود که تلویزیون این شرکت از رابط کاربری بهینه‌ای استفاده می‌کند تا با گوشی‌های شرکت یکپارچگی داشته باشد و کاربران بتوانند به‌راحتی متن را با گوشی وان پلاس خود به تلویزیون وارد کنند.

وان پلاس تی وی

لائو گفت، تلویزیون وان پلاس مثل تلویزیون Mi TV شیائومی ارزان نخواهد بود و آن‌ها این‌بار رده‌ی محصولات بالارده را هدف قرار داده‌اند. هدف وان پلاس از معرفی تلویزیون، رقابت با تلویزیون سامسونگ و سونی است، با این حال قیمت دستگاه جدید به موجب همکاری راهبردی با آمازون کمتر از نمونه‌های مشابه خواهد بود.

وان پلاس تلویزیون خود را ابتدا در هند معرفی می‌کند، ولی این محصول در آینده قرار است وارد سایر بازارها هم شود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد برنامه‌ی زمان‌بندی عرضه‌ی این محصول در دسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات