خدمات شاتل موبایل در #1* تجمیع و به‌روز شد

شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
شاتل موبایل اعلام کرده که کاربران این اپراتور مجازی می‌توانند با استفاده از امکان تجمیع و اضافه‌شدن خدمات به کد دستوری #۱* برای بهره‌گیری از خدمات استفاده کنند.
تبلیغات

شاتل موبایل ضمن به‌روزرسانی و تجمیع خدمات در کد دستوری #۱*، استفاده از امکانات و خدماتی از قبیل خرید شارژ و بسته از طریق درگاه بانک، نمایش مانده اعتبار و بسته‌‌ها، آگاهی از جزئیات تمام بسته‌های فعال و پیشنهادات ویژه را برای مشترکین خود فراهم کرده است.

کاربران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱* از طریق سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، امکان استعلام مانده اعتبار، مشاهده‌ی کلیه‌ی بسته‌های فعال به همراه جزئیات و مانده‌گیری بسته‌های در حال مصرف به تفکیک اینترنت، مکالمه درون و برون شبکه و پیامک درون و برون شبکه، آگاهی از پیشنهادات ویژه و جذاب، خرید شارژ و بسته با استفاده از اطلاعات کارت بانکی و تغییر منو به زبان انگلیسی برای مشترکین وجود دارد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات