تصویر جدید فاش‌شده چینش دایره‌ای‌شکل دوربین نوکیا 7.2 را تأیید می‌‌کند

پنج‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی نوکیا ۷.۲ در نمایشگاه IFA، تصویر جدیدی از آن منتشر شده است که طراحی دوربین دایره‌ای‌شکل آن را تأیید می‌کند.
تبلیغات

تاکنون، اخبار فاش‌شده‌ی متعددی درباره‌ی گوشی هوشمند نوکیا ۷.۲ منتشر شده است. اواسط مرداد، نوکیا ۷.۲ با حافظه رم ۶ گیگابایتی و اندروید ۹ در گیگ‌بنچ و چند روز بعد، رندرهای نوکیا ۷.۲ با دوربین دایره‌‌ای‌شکل و بدنه‌‌ی باریک دیده شد

جدیدترین خبر درباره‌ی این گوشی هوشمند، تصویری است که کوچیم کاس، مدیر ارتباطات گروه Zeiss و از همکاران تصویربردار نوکیا، در توییتر به‌اشتراک گذاشته‌ است که طراحی دایره‌ای‌شکل دوربین اصلی نوکیا ۷.۲ را تأیید می‌کند.

نوکیا 7.2

تیم خبری در واکنش به توییت اشاره‌شده، وضعیت فعلی دوربین‌های تصویربرداری ویدئویی و عکاسی گوشی‌های هوشمند را هیجان‌انگیز توصیف می‌کند. ظاهرا قرار نبوده تصویر به‌اشتراک گذاشته‌شده نخستین‌بار بدین‌صورت فاش شود. احتمال آن می‌رود تا الان تصویر از توییتر کوچیم کاس حذف شده باشد و البته، افرادی در این فاصله توانسته‌اند تصویر را دانلود کنند و آن‌ را مجددا به اشتراک‌ بگذارند.

نوکیا 7.2

تصویر به‌اشتراک گذاشته‌شده اخبار فاش‌شده‌ی قبلی را تأیید می‌کند. نوکیا ۷.۲ از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است و از دوربینی با زاویه‌ی فوق‌عریض و حسگر تشخیص عمق برای تصویربرداری پرتره بهره می‌برد. در قسمت پایین دوربین دایره‌ای‌شکل، حسگر اثرانگشت قرار دارد. 

نوکیا 7.2

انتظار می‌رود نوکیا ۷.۲ ماه آینده در رویداد IFA به‌همراه نوکیا ۶.۲ معرفی شود. گوشی هوشمند نوکیا ۷.۲ به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد بود. شایعه‌های قبلی حاکی از آن است که این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۲ اینچی با رزولوشن FHD+ و باتری ۳,۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات