سامسونگ با سه مانیتور به گیمزکام ۲۰۱۹ آمد

سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ ضمن شرکت در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، با سه مانیتور به استقبال مخاطبان رفت. یکی از این سه مانیتور برای اولین‌بار رونمایی شده است.
تبلیغات

سامسونگ سه‌گانه مانیتورهای گیمینگ خود را به گیمزکام ۲۰۱۹ آورده است. پیش‌ از این با دو عضو این سری آشنایی پیدا کرده بودیم؛ مدل فوق عریض CRG9 در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۹ معرفی شده بود و مانیتور سریع CRG5 نیز در رویداد E3 امسال رونمایی شده بود، ولی سامسونگ امروز برای اولین‌بار از مانیتور جدید Space Gaming رونمایی کرد که به‌گفته‌ی این شرکت برای بازپس‌گیری فضای گیمینگ کاربران طراحی شده است.

مانیتور گیمینگ سامسونگ از صفحه‌ای ۳۲ اینچی با رزولوشن 1440p و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز برخوردار است و از فناوری فری‌سینک AMD پشتیبانی می‌کند. این روزها با کاهش قیمت مانیتورهای ۱۴۴ هرتزی، چنین مشخصاتی برای مانیتورها عادی شده است، ولی مدل Space Gaming دارای قابلیتی است که آن را از رقبایش متمایز می‌کند و آن بهره‌مندی از طراحی ویژه‌ای است که باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود و امکان نصب دستگاه را روی دیوار ممکن می‌کند. به‌لطف این طراحی، امکان جابه‌جایی عمودی مانیتور روی دیوار نیز در صورت لزوم وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که سامسونگ برای این مانیتور در نظر گرفته است، بهره‌مندی آن از کابل‌های Y شکل قابل مخفی سازی برق و HDMI است که مدیریت کابل‌ها را کمی آسان‌تر می‌کند. این مانیتور از گیره‌ی یکپارچه‌ای برخوردار است که امکان نصب آن روی هر میزی را با کم‌ترین مشقتی ممکن می‌کند. سامسونگ حاشیه‌های صفحه‌ی این مانیتور را از سه طرف به حداقل رسانده است که باعث می‌شود با وجود مجهز بودن Space Gaming به صفحه‌نمایشی بزرگ، کمترین فضای ممکن اشغال شود.

لازم به‌ذکر است که این اولین مانیتور سامسونگ برای صرفه‌جویی در فضای اشغال شده نیست و پیش‌از‌این از مانیتوری با قابلیت مشابه رونمایی شده بود.

به‌گفته‌ی سامسونگ، مانیتور Space Gaming در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۹ روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد؛ قیمت یا اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.

مانیتور سامسونگ

مانیتورهای CRG9 و CRG5

در ادامه مروری بر مشخصات مانیتور CRG9 و مانیتور CRG5 سامسونگ خواهیم داشت که فقط چند ماه از رونمایی از آن‌ها می‌گذرد. سامسونگ برای اولین‌بار در اسفند ماه و در رویداد CES سال ۲۰۱۹ از مانیتور CRG9 رونمایی کرد. این مانیتور دارای صفحه‌نمایشی ۴۹ اینچی با مقیاس ۳۲:۹ بوده و از رزولوشن QHD دوگانه یا ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ به‌همراه نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند است.

از آنجایی که CRG9 از فناوری فری‌سینک ۲ شرکت AMD پشتیبانی می‌کند، می‌تواند محتوای HDR10 را نمایش دهد. سامسونگ در آن زمان قیمت این دستگاه را اعلام نکرد، ولی اکنون می‌توان آن را در بازارهای جهانی با قیمت ۱۴۰۰ دلار و تخفیف ۱۰۰ دلاری محدود خریداری کرد.

مانیتور سامسونگ

پس از CRG9، غول فناوری کره‌ای در خرداد ماه به‌سراغ رونمایی از CRG5 در رویداد E3 سال ۲۰۱۹ رفت. CRG5 اولین مانیتور ۲۴۰ هرتزی سامسونگ است که از صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی با رزولوشن 1080p و میزان انحنای 1500R بهره‌ می‌برد. برخلاف سایر مانیتورهایی که سامسونگ به نمایشگاه گیمزکام آورده است، CRG5 به‌جای فناوری فری‌سینک AMD، از جی-سینک انویدیا پشتیبانی می‌کند. این مانیتور با قیمت ۴۰۰ دلار در بازارهای جهانی قابل تهیه است و می‌توان آن را ارزان‌قیمت‌ترین مدل در میان این سه‌گانه مانیتور به‌حساب آورد.

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، مانیتور گیمینگ ایسوس، مانیتور کامپیوتر سامسونگ و مانیتور BenQ و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات