اولین به‌روزرسانی گلکسی نوت 10 و 10 پلاس از راه رسید

سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ همانند سری اس ۱۰، اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای گلکسی نوت ۱۰ منتشر کرد که بهبودهایی را شامل می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس منتشر کرده است. نسخه‌ی نرم‌افزاری این به‌روزرسانی N97*FXXU1ASH5 است و علاوه‌بر بهبودهایی در جنبه‌های مختلف این دو دستگاه، وصله‌ی امنیتی ماه اوت را نیز در خود جای داده است. این موارد شامل بهبودهایی در تشخیص اثرانگشت و کیفیت تصویر و پایداری دوربین و عملکرد صفحه‌نمایش لمسی آن است. شایان ذکر است حجم این به‌روزرسانی ۳۰۷ مگابایت است.

اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشرشده برای نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس، با اولین به‌روزرسانی‌ای که برای سری گلکسی اس ۱۰ در ماه فوریه منتشر شد، تفاوت چندانی ندارد؛ فقط میزان تغییرات بیشتر است و می‌توان انتظار داشت سامسونگ قبل از اینکه به‌روزرسانی‌ها را به‌صورت ماهانه منتشر کند، با چند به‌روزرسانی تجربه‌ی کاربری را در نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس بهبود بخشد. امیدواریم سامسونگ ارائه‌ی به‌روز‌رسانی‌های ماهانه را مانند آنچه در سری گلکسی اس ۱۰ رخ داد، زیاد به‌تعویق نیندازد. درهرحال، تنها زمان مشخص می‌کند آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

اپدیت گلکسی نوت ۱۰

این به‌روزرسانی در بیشتر مناطق اروپا منتشر شده است. همین‌طورکه به ۲۳ اوت، یعنی زمان خرده‌فروشی گوشی‌های نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس نزدیک می‌شویم، باید منتظر عرضه‌ی این به‌روزرسانی در سایر نقاط جهان نیز باشیم. در آن زمان، اگر صاحب یکی از گوشی‌های نوت ۱۰ یا ۱۰ پلاس باشید، هنگام تنظیم اولیه‌ی آن، اعلانی مبنی‌بر به‌روزرسانی گوشی دریافت خواهید کرد. همچنین، می‌توانید این کار را به‌صورت دستی و از منو تنظیمات انجام دهید؛ البته زمانی‌که این به‌روزرسانی برای کشور شما منتشر شود. این به‌روزرسانی هم‌اکنون برای کشور هند دردسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات