مشخصات هواوی پی اسمارت پرو فاش شد

یک‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
با انتشار نام گوشی‌های جدید هواوی در وب‌سایت Android Enterprise، بیشتر مشخصات آن‌ها قبل از رونمایی فاش شد.
تبلیغات

پس از افشای مشخصات گوشی هواوی نوا 5T در وب‌سایت Android Enterprise در روز گذشته، حال نوبت به گوشی هوشمند هواوی با نام هواوی پی اسمارت پرو رسیده است تا اکثر مشخصات این دستگاه نیز پیش از رونمایی رسمی افشا شود.

براساس اطلاعات مندرج در Android Enterprise، هواوی پی اسمارت پرو مشخصاتی از قبیل ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت را دارا است. همین طور، یک عکس از قسمت جلوی گوشی در دسترس است که اطلاعات چندانی نمی‌دهد. هواوی پی اسمارت پرو، دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچ با رزولوشن Full HD پلاس خواهد بود و همچنین، روی این گوشی  پای اجرا خواهد شد. طبق فهرست مذکور، این گوشی از zero-touch پشتیبانی به عمل خواهد آورد ولی پشتیبانی از NFC در فهرست امکانات این گوشی دیده نمی‌شود.

هواوی پی اسمارت پرو

کالبد این گوشی را پردازنده کرین ۸۱۰ قدرت می‌بخشد. با توجه به حاشیه‌ی بالای گوشی، این احتمال می‌رود که پی اسمارت پرو دارای دوربین پاپ آپ مانند Honor 9X و 9X Pro باشد.

گفتنی است، طبق اطلاعات Android Enterprise، محصول دیگر غول فناوری چین با نام هواوی نوا 5T نیز با حاشیه‌های بسیار باریک و بریدگی به اندازه‌ی یک سوراخ که میزبان دوربین سلفی خواهد بود، عرضه خواهد شد. گوشی مذکور نمایشگر ۵.۵ اینچی و احتمالا رزولوشن فول‌ HD پلاس خواهد داشت. از دیگر مشخصات نوا 5T می‌توان به رم ۸ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی از zero-touch و NFC پشتیبانی می‌کند و اندروید پای روی آن اجرا خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات