بسته‌های اینترنتی مقرون به صرفه شاتل موبایل پلاس رونمایی شدند

یک‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
شاتل موبایل که در قالب یک اپراتور مجازی همراه در کشور فعالیت می‌کند، از بسته‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه مبتنی بر موقعیت با نام شاتل موبایل پلاس رونمایی کرد.
تبلیغات

بسته‌های افزایشی کم‌هزینه و اختصاصی «شاتل موبایل پلاس» به‌عنوان بسته‌‌های اینترنت مقرون به‌صرفه کشور به مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل عرضه شدند. این اپراتور با هدف کاهش هزینه‌های مشترکین و عرضه اقتصادی‌ترین و به‌صرفه‌ترین خدمات ارتباطی تلفن همراه، برای اولین‌بار در ایران، اقدام به معرفی بسته ‌های اختصاصی اینترنت مبتنی بر موقعیت با نام «شاتل موبایل پلاس» کرده است.

شاتل موبایل پلاس، سرویس جدید و نوآورانه‌ی شاتل موبایل است که براساس آن تمامی مشترکین سیم‌‌کارت‌های این اپراتور تلفن همراه، با حضور در صدها شهر و دهستان کشور که علامت «+» روی گوشی تلفن همراه آنان و در کنار نام Shatel Mobile به‌عنوان سرویس‌دهنده‌ی خدمات سیم ‌کارت نمایش داده شود، می‌توانند از بسته‌‌های اینترنت مقرون‌به‌صرفه شاتل موبایل پلاس استفاده کنند.

گفتنی است، بسته‌های شاتل موبایل پلاس پیش از این به‌صورت بسته‌های هدیه به همراه برخی از بسته‌ های عادی شاتل موبایل به مشترکین عرضه شده بود و اکنون با توجه به استقبال مشترکین و توسعه مناطق تحت پوشش این خدمات، در طرحی ویژه، بسته‌‌های شاتل موبایل پلاس به‌صورت جداگانه و در قالب مقرون‌به‌صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت کشور در اختیار مشترکین قرار گرفته است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص بسته‌های شاتل موبایل پلاس، آخرین نقشه‌ی مناطق تحت پوشش شاتل موبایل پلاس، انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره ۰۹۹۸ با کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات