با تبلت نارتب مدل NT821 New مخصوص کودک و نوجوان آشنا شوید

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
تبلت نارتب، تبلتی با قابلیت‌های منحصربه‌فرد است که مخصوص کودکان و نوجوانان طراحی‌ شده تا بتواند نیاز این گروه سنی را به‌صورت خاص پوشش دهد.
تبلیغات

«فرزندان را محدود نکنید! تبلت را مدیریت کنید» شعار نارتب با تبلت‌هایی مخصوص کودک و نوجوان است که به‌تازگی پا به بازار گذاشته است. ارائه‌ی محصولاتی با قابلیت‌های منحصربه‌فرد برای گروه کاربران خاص، فضای مناسبی را شکل می‌دهد که مزایای بسیاری در پیش دارد. قطع دسترسی کودکان به فضای مجازی در حال حاضر امکان‌پذیر نیست. بهترین راهکار، ایجاد چارچوب‌هایی است تا خود کودک بتواند در آن فضا رشد و نمو پیدا کند. تبلت نارتب برای کاربران عمومی عرضه نشده و با هدف جلب رضایت کودک و نوجوان معرفی و عرضه‌ شده است. این تبلت از نسخه سفارشی‌شده‌ی اندروید مناسب گروه سنی کودک استفاده می‌کند تا والدین بتوانند مدیریت بهتری بر محتوای ارائه‌شده در فضای مجازی داشته باشند. 

فارغ از مشخصات سخت‌افزاری این تبلت، نرم‌افزار نقطه‌ی ایجاد تفاوت با سایر تبلت‌های بازار به شمار می‌آید. در ادامه همراه زومیت باشید تا به‌صورت ویدیویی نگاهی به این تبلت داشته باشیم و شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های آن آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تبلت‌های نارتب به وب‌سایت شرکت مراجعه کنید.

تماشا در آپارات

نظر شما در مورد این تبلت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات