سئو و طراحی سایت منحصر به فرد در دیجی ویت

پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
اگر صاحب یک کسب‌و‌کار هستید، می‌دانید که باید یک سایت شرکتی راه بیاندازید. مطمئن باشید افراد زیادی به‌دنبال محصولات و خدمات شما در اینترنت می‌گردند و چون شما بالا نیستید، از رقیبان خرید می‌کنند.
تبلیغات

دیروز گوگل اینجا بود و داشت برای من تعریف می‌کرد: یک نفر دنبال شما می‌گشت. می‌خواست نمونه‌کارها و محصولاتتان را ببیند و خیلی عجله داشت تا از شما خرید کند. او فقط تعریف شما را شنیده بود و هیچ آدرسی از شما نداشت. متاسفانه ما هم هیچ شماره‌ و آدرسی از شما نداشتیم.

نام شما را برایش جست‌وجو کردم و هیچ اثری از شما پیدا نشد. متاسفانه او اسم شما را پاک کرد و به سرعت سراغ سایت دیگری رفت و از آن خرید کرد.این داستان کاملا واقعی بود. بیایید تعارف را کنار بگذاریم! در دنیای امروز اگر سایت نداشته باشید، انگار اصلا وجود ندارید! شما باید برای اعلام حضور در دنیای اینترنت یک سایت بسازید و برای طراحی سایت خودتان هم هزینه کنید.

دیجی ویت برای شما توضیح می‌دهد که چطور طراحی سایت کسب‌و‌کار شما را متحول کرده و مشتری‌ها را به سایت شما سرازیر می‌کند.

طراحی سایت واقعا تا این اندازه اهمیت دارد؟

بله، طراحی سایت خیلی مهم است چون سایت شما، ویترین آنلاین شما است.

بیشتر افراد براساس طراحی سایت شما، کیفیت کارتان را قضاوت می‌کنند. هر چقدر که طراحی سایت و سئو سایت شما اصولی‌تر انجام شود، مشتریان شما بیشتر خواهند شد و این یک اصل جهانی و ثابت‌شده است. پس طراحی سایت را دست‌کم نگیرید و به یک سایت معمولی هم راضی نشوید!

چه کسانی به طراحی سایت نیاز دارند؟

تمام کسانی که می‌خواهند به‌صورت جدی در دنیای آنلاین فعالیت کنند، به طراحی سایت نیاز دارند. از فروشنده‌های خرده‌پا گرفته تا کسب و کارهای بزرگ. همه‌ی آن‌ها برای بقا به طراحی سایت نیاز دارند. در یک کلام سایت در حکم هویت آنلاین شما است! اگر کسی دنبال شما بگردد و سایت شما را پیدا نکند، یعنی خدانگهدار!

طراحی سایت شرکتی با سایت معمولی چه فرق دارد؟

طراحی سایت شرکتی مخصوص کسانی است که صاحب یک کسب‌و‌کار هستند و به سایت رسمی نیاز دارند. طراحی سایت شرکتی یک حساب و کتاب خاص دارد و باید کاملا براساس اصول سئو انجام شود. در غیر این صورت طراحی سایت شرکتی سودی نخواهد داشت. خدمات سئو دیجی ویت کاری می‌کند که سایت شما میان صدها سایت دیگر بدرخشد، به سرعت به صفحه اول گوگل بیاید و تا هر زمان که شما بخواهید آنجا باقی بماند.

طراحی سایت چطور شرکت من را به پول می‌رساند؟

اگر صاحب یک کسب‌و‌کار هستید، پس بهتر از هرکسی می‌دانید که باید همین حالا یک سایت شرکتی برای خودتان راه بیاندازید. مطمئن باشید همین حالا افراد زیادی به‌دنبال محصولات و خدمات شما در اینترنت می‌گردند و چون بالا نیستید، از رقیبان شما خرید می‌کنند. دیجی ویت با طراحی سایتی زیبا برای شما کاری می‌کند تا مشتری به محض ورود به سایت شما، متوجه تفاوت آن با سایر سایت‌های دیگر بشود.

اما این تمام ماجرا نیست! یک سایت شرکتی هرچقدر هم که زیبا و جالب باشد، بدون رعایت کردن اصول سئو یک ریال هم نمی‌ارزد!

ممکن است شما یک سایت فوق‌العاده زیبا داشته باشید، اما حتی یک مشتری هم جذب نکنید! دلیلش این است که چون سایت شما سئو نداشته و اصلا مشتریان سایت شما را میان رقبا پیدا نکرده‌اند، نتوانستند به آن سر بزنند! پس این نکته را فراموش نکنید که طراحی سایت باید براساس اصول سئو انجام شود.

سئو چیست؟

سئو به مجموعه‌ای از راهکارها و دستورالعمل‌ها می‌گویند که باعث می‌شود یک سایت یا یک محتوا برای موتورهای جست‌وجو بهینه شوند. یعنی اگر شما طبق این راهکارها عمل کنید، گوگل تشخیص می‌دهد که سایت شما برای مخاطب مناسب است. حالا هرچه سئو را بیشتر مدنظر داشته باشید، گوگل سایت شما را بالاتر از سایت رقبا نمایش می‌دهد.

می‌دانید طراحی سایت بدون استفاده از خدمات سئو شبیه چیست؟ شبیه این است که یک مغازه خیلی خوب و عالی وسط بیابان داشته باشید! در این حالت تنها کسی که هر روز به مغازه شما سر می‌زند، خود شما هستید.

یکی از اصول سئو این است که طراحی سایت درست و اصولی انجام شود. مثلا اگر سایت شما سرعت بالایی داشته باشد، کاربر راحت‌تر از آن استفاده می‌کند. یا مثلا اگر دسترسی به بخش‌های مختلف در سایت شما راحت باشد، کاربر راحت‌تر به محتوای مورد نظرش می‌رسد و با اعصاب‌خوردی سایت را نمی‌بندد. اگر کاربران خیلی سریع سایت شما را ببندند، نشانه‌ی خوبی نیست و گوگل یک امتیاز منفی برای شما در نظر می‌گیرید.

بسیاری از مراحل سئو نیز بعد از اتمام طراحی سایت و در زمان فعالیت شما در سایت انجام می‌گیرند. این دسته از خدمات سئو باعث بیشتر دیده شدن سایت و افزایش فروش می‌شوند. دیجی ویت علاوه بر طراحی سایت براساس اصول سئو، خدمات سئو را نیز به شما ارائه می‌کند.

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

ممکن است شما یک جوان پرانرژی باشید که تازه اول راه است و می‌خواهد با خلاقیت خودش دنیا را متحول کند! شاید با خودتان بگویید من تازه شروع کرده‌ام و هنوز پول زیادی برای طراحی سایت ندارم. پس تکلیف من چه می‌شود، من باید از کجا شروع کنم؟ خوشبختانه دنیای طراحی سایت در سال‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده است و دیگر برای هر کسی یک راه‌حل وجود دارد!

اتفاقا شما بیشتر از هرکس دیگری به خدمات دیجی ویت نیاز دارید. چون دیجی ویت خدمات طراحی سایت و سئو را در بسته‌های مختلف ارائه می‌کند. تعدادی از این بسته‌ها قیمت پایینی دارند اما این قیمت پایین به‌معنای بی‌کیفیت بودن این نوع از طراحی سایت نیست!

به همان مثال مغازه فکر کنید. اگر قرار باشد جایی را اجاره کنید تا محصولات خود را بفروشید، همان ابتدای کار یک فروشگاه زنجیره‌ای احداث می‌کنید یا با یک مغازه کوچک شروع می‌کنید؟ بسته‌های ارزان‌تر طراحی سایت دیجی ویت کاملا مناسب کسب و کارهای نوپا طراحی شده است. همچنین این بسته‌ها برای کسانی مناسب است که به یک سایت با امکانات بالا نیاز ندارند و همان سایت کوچک کاملا کارشان را راه می‌اندازد.

اصلا همین حالا از دیجی ویت مشاوره رایگان بگیرید تا ببینید چه نوع سایتی مناسب کسب‌و‌کار شما است.

یک نکته بسیار مهم: زمانی‌که اقدام به راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار آنلاین می‌کنید، خیلی مهم است که نقشه شما برای استفاده از خدمات طراحی سایت مشخص باشد. چون شما بودجه بالایی ندارید و نباید ریسک کنید.

کار جالبی نیست که طراحی سایت خود را به یک شرکت بسپارید، خدمات سئو را دست کسی دیگر بدهید و تولید محتوا را هم پخش کنید! این کار انرژی بسیاری از شما می‌گیرد و هماهنگ کردن تمام این کارها در کنار هم، یک فرایند طاقت‌فرساست! بهتر است صفر تا صد این فرایند را به یک مجموعه بسپارید تا انرژی شما هدر نرود.

سپس با خیال راحت با خلاقیت ایده خودتان را عملی کردن کنید. در راه رسیدن به رویاهایتان کوتاهی نکنید. ایده شما ممکن است دنیا را متحول کرده و زندگی بسیاری از آدم‌ها را بهتر کند. اگر ایده‌ی شما چنین ارزشی دارد، مسئولیت شما است تا آن را عملی کنید. چرا دست روی دست گذاشته‌اید؟ همین حالا یک مشاوره رایگان از دیجی ویت بگیرید!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات