هواوی فهرست دستگا‌ه‌های دریافت‌کننده EMUI 10 را منتشر کرد

پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
هواوی رابط کاربری EMUI 10 را که بر پایه اندروید Q است، مدتی قبل عرضه کرده بود. اکنون لیست دستگاه‌هایی که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند، منتشر شده است.
تبلیغات

هواوی هفته گذشته خبر از عرضه‌ی EMUI 10 داد و اکنون نحوه‌ی عرضه‌ی آن برای دستگاه‌های مختلف را منتشر کرده است. هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که نسخه‌ی بتای اولیه را دریافت می‌کنند. دستگاه‌های مذکور این به‌روزرسانی را در تاریخ ۸ سپتامبر دریافت خواهند کرد.

در مرحله بعدی میت ۲۰ به‌علاوه چهار گوشی از برند آنر به مجیک UI 3.0 ارتقا پیدا می‌کنند (مجیک UI 3.0 تنها تغییر برندی از EMUI است).

مهم‌ترین ویژگی EMUI جدید، حریم خصوصی بهبودیافته است. از دیگر پیشرفت‌های هواوی که در این نسخه اضافه شده است، می‌توان به ارسال تصاویر از یک گوشی به دستگاه‌های دیگر در حین مکالمه (از جمله استریم زنده از پهپاد) اشاره کرد. در زیر، فهرست کامل دستگاه‌هایی که برای دریافت EMUI 10 آماده هستند، آورده شده است.

۸ سپتامبر:

اواخر سپتامبر:

دستگاه‌هایی که اواخر سپتامبر به مجیک UI 3.0 ارتقا پیدا خواهند کرد:

غول فناوری چین برای آماده‌سازی و عرضه EMUI 10 به‌صورت جهانی به کمی زمان احتیاج دارد. به‌هرحال، اولین گوشی‌هایی که با EMUI 10 به‌صورت جهانی عرضه خواهند شد، سری میت ۳۰ خواهد بود که زمان رونمایی از آن‌ها نزدیک است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات