ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل اس ام اس ملی پیامک

یک‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 8 دقیقه
آیا تا‌به‌حال در موقعیتی قرار گرفته‌اید که باید درباره‌ی انتخاب پنل اس‌ام‌اس مناسب برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات کسب‌و‌کارتان تصمیم‌گیری کنید؟
تبلیغات

شاید هوشمندانه‌ترین راهی که برای انتخاب بهترین پنل پیامک به‌ذهنتان می‌رسد، مقایسه قیمت پنل‌ها و امکانات سرویس‌دهندگان مختلف در جست‌وجوی نتایج گوگل باشد. جست‌وجو در نتایج گوگل در تصمیم‌گیری برای انتخاب پنل اس ام اس مناسب یا هر خدمات دیگری، روشی است که بسیاری از ما بارها‌و‌بارها از آن استفاده کرده‌ایم؛ روشی که تا‌به‌حال ظاهرا منطقی و اطمینان‌بخش و قابل‌اتکا بوده است؛ ولی حالا با خواندن این مطلب، روش همیشگی شما به‌چالش کشیده خواهد شد و نظرتان تغییر خواهد کرد.

این مقاله راهنمای کاملی برای انتخاب بهترین پنل پیامکی خواهد بود و به شما کمک می‌کند با روشی مقایسه‌ای از بین سرویس‌های ارائه‌کننده‌ی پنل پیامک، بهترین پنل اس‌ام‌اس را برای بازاریابی و ارسال پیامک برای رونق کسب‌و‌کارتان انتخاب کنید.

ملی پیامک

«پنل پیامکی» فقط ابزاری تبلیغاتی نیست

صرف‌نظر از اینکه شما کارآفرینی جوان باشید یا مالک شرکتی باسابقه، برای فروش کالاها و خدمات خود در مقطع زمانی فعلی، بازاریابی پیامکی را انتخاب کرده‌اید و در جست‌وجوی پنل پیامکی کارآمد هستید؛ ولی این حداقلی‌ترین کارکردی است که می‌توان برای پنل پیامکی متصور بود. پنل پیامکی فقط ابزاری برای ارسال پیامک‌ تبلیغاتی نیست؛ بلکه سامانه‌‌ی منعطف نرم‌افزاری است که می‌تواند به وب‌سایت شما نیز متصل شود و بر فرایند اجرایی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای اداری نیز تأثیر بگذارد.

«پنل پیامکی» ابزاری حاشیه‌ای نیست

با وجود تب داغ شبکه‌های اجتماعی و ظهور و افول سریع برندهای مطرح در این حوزه، آمارها نشان می‌دهند هنوز پیامک یکی از مؤثرترین ابزارهای اطلاع‌رسانی محسوب می‌شود. آمار بازاریابی پیامکی در تمام دنیا نشان می‌دهد افراد به‌طور میانگین روزانه ۱۵۰ بار گوشی خود را بنابر عادت به‌منظور بررسی پیام‌های جدید نگاه می‌کنند و ۹۸ درصد از پیامک‌ها خوانده می‌شوند و کوپن‌های تخفیفی که ازطریق پیامک برای مشتریان ارسال می‌شوند، ۱۰ برابر بیشتر از سایر روش‌های جذب مشتری موفق بوده‌اند.

نتایج نظرسنجی مشابهی در آمریکا و انگلستان حاکی از آن است که درحدود ۷۰ درصد از مردم از دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی برندهای محبوبشان درباره‌ی کالاهای جدید و فروش‌های ویژه بسیار استقبال می‌کنند. حتی سامانه‌های ارسال پیامک صنعتی نیز با کاربردی جدی‌تر در سطح جهان به‌کار می‌روند و امکان ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی به کارکنان و خانواده‌های آن‌ها و امکان برقراری ارتباط سریع و دوطرفه با کارکنان را برای صاحبان کسب‌و‌کارها و مدیران فراهم کرده‌اند.

امکانات «سامانه و پنل ارسال پیامک» مناسب

اگر برنامه‌ای طولانی‌‌مدت برای بازاریابی پیامکی دارید، بهتر است در ابتدا سامانه‌ی ارسال پیامک مناسب را بشناسید و سپس، با امکاناتی آن آشنا شوید. درادامه، مهم‌ترین امکانات پنل ارسال پیامک ذکر می‌شود:

  • ارسال پیام‌های انبوه تبلیغاتی به‌صورت هدفمند (براساس تقسیم‌بندی‌های جغرافیایی، جنسیتی، سن، شغل و...)
  • قابلیت اتصال به وب‌سرویس
  • ارسال کد تأیید برای احراز صحت شماره‌‌ی همراه مخاطبان و اعضای سایت یا اپلیکیشن‌ها
  • ارسال رمز یک‌بارمصرف برای افزایش امنیت در سامانه‌های حساس و مهم
  • ارسال پیامک برای بازیابی رمزعبور
  • تأیید عضویت و ثبت‌نام در سایت یا اپلیکیشن
  • پیامک دریافت سفارش، صدور فاکتور، تأیید پرداخت، مراحل آماده‌سازی سفارش، تحویل و ارسال
  • یادآوری اقساط، چک، فاکتور و تمدید سرویس‌ها و قراردادها
  • یادآوری جلسات کاری
  • اطلاع‌رسانی برگزاری رویدادهای مختلف (فروش ویژه، جشن‌ها و...)
  • ارسال کوپن‌های تخفیف
  • اطلاع‌رسانی درباره اختلال سرویس‌ها
  • امکان برگزاری نظرسنجی و قرعه‌کشی
  • ارسال خبرنامه (قیمت ارز، طلا، سکه و...)
  • پیام‌های تبریک و تسلیت
  • هشدارهای امنیتی و...

انتظارات ما از «پنل ارسال پیامک» مناسب

با نگاهی به فهرست بالا نیز می‌توانید انتظارات خود را از پنل پیامکی فهرست کنید؛ ولی پیش از آنکه دست به کار شوید، توصیه می‌کنیم این نکته‌ی بسیار مهم را مدنظر قرار دهید: «آینده‌نگر باشید و تصمیم خود را به نیاز فعلی کسب‌و‌کارتان محدود نکنید». اراین‌رو، سامانه و پنل پیامکی‌ای را انتخاب کنید که تأمین‌کننده هدف و انتظارات شما باشد:

  • رابط کاربری آسان
  • سیستم گزارش‌دهی دقیق
  • سیستم پرداخت آنلاین و شارژ اتوماتیک
  • بانک اطلاعات کامل
  • پشتیبانی قوی
  • سرویس‌دهی به تمامی اپراتورهای همراه
  • امتحان رایگان پنل

ویژگی‌های «پنل پیامکی» مناسب

تا اینجا دانستیم سامانه‌ی ارسال پیامک مناسب چه امکاناتی دارد و چه انتظاراتی باید از آن داشته باشیم. درادامه به ویژگی‌های «پنل پیامکی» ایده‌آل اشاره می‌شود تا درنهایت بهترین گزنیه را برای بازاریابی پیامکی خود انتخاب کنید.

۱. برخورداری از وب‌سرویس جامع

وب‌سرویس ارسال پیامک به زبان ساده، امکان اتصال پنل به وبسایت و انواع نرم‌افزارها است. مانند نرم‌افزارهای مدیریت محتوا، CRM، اتوماسیون اداری و... . پنل پیامکی ملی‌ پیامک نیز از این ویژگی برخوردار است. با انتخاب هریک از پنل‌های اس‌ام‌اس ملی‌پیامک امکان اتصال به وب‌سرویس برای شما فراهم خواهد شد.

وب‌سرویس ملی‌پیامک نیز به شما این امکان را می‌دهد تا وب‌سایت یا نرم‌افزار موردنظر خود را به سامانه‌ی ملی‌پیامک متصل کنید. بد‌ین‌ترتیب دیگر برای ارسال و دریافت و مدیریت پیامک‌ها، نیازی به ورود به سامانه ملی‌پیامک ندارید؛ بلکه می‌توانید همه‌ی کارهای مربوط به پیامک خود را از پنل وب‌سایت مدیریت کنید.

پیامک ملی

انواع وب‌سرویس‌های ملی‌پیامک

سامانه‌ی ارسال اس‌ام‌اس «ملی‌پیامک» جهت تسهیل امور اداری کاربران، اقدام به راه‌اندازی وب‌سرویس‌های مختلفی کرده است، انواع این وب‌سرویس‌ها عبارت‌اند از:

  • وب‌سرویس ارسال Rest
  • وب‌سرویس ارسال با خط خدماتی اشتراکی
  • وب‌سرویس پیامک صوتی
  • وب‌سرویس ارسال
  • وب‌سرویس دریافت
  • وب‌سرویس برای ارسال منطقه‌ای
  • وب‌سرویس دفترچه‌تلفن
  • وب‌سرویس ارسال‌های زماندار
  • وب‌سرویس مدیریت تیکت (نمایندگی)
  • وب‌سرویس مدیریت کاربران (نمایندگی)
  • انتقال پیام‌های دریافتی به url (انتقال ترافیک)

برای دریافت و بررسی این وب‌سرویس‌ها به‌همراه نمونه کد و sdk، می‌توانید به وب‌سایت ملی‌پیامک مراجعه کنید.

۲. شخصیت حقوقی معتبر

در انتخاب پنل اس‌ام‌اس، مطمئن شوید که سرویس‌دهنده‌ی سامانه شرکتی معتبر است و به‌صورت رسمی ثبت شده است؛ چراکه ممکن است برای بهره‌مندی از برخی امتیازات و ویژگی‌های سامانه نیازمند طی مراحل اداری و قانونی مختلفی باشید که درصورت ثبت‌نشدن رسمی آن مجموعه، پیگیری‌های قانونی شما با مشکل مواجه خواهد شد.

داشتن نماد اعتماد الکترونیک یا ای‌نماد در بسیاری از موارد ساده‌ترین راه برای بررسی اعتبار شرکت مرتبط خواهد بود. ای‌نماد (E-Namad) برای سازمان‌دهی و تأیید صلاحیت و هویت فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌شود. درحقیقت، نماد اعتماد الکترونیکی باعث می‌شود خریداران بتوانند با اطمینان بیشتری خرید کنند.

۳. امکان خدماتی‌سازی خطوط و ارسال پیامک به فهرست‌سیاه

همان‌طورکه می‌دانید، بسیاری از کاربران تلفن‌های همراه با استفاده از کدهای دستوری مخصوص، پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند؛ بنابراین ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به این دسته از کاربران تابع شرایط ویژه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر از شرایط خدماتی‌کردن خطوط برای دستیابی به امکان ارسال پیامک به فهرست سیاه مخابرات، با شماره‌گیری ۶۳۴۰۴-۰۲۱ داخلی ۱، با کارشناسان ملی‌پیامک در تماس باشید.

۴. امکان گزارش‌گیری از پنل اس‌ام‌اس

سامانه‌های ارسال اس‌ام‌اس معتبر و خوش‌نام قابلیت گزارش‌گیری‌های منظم را در پنل‌های خود فراهم می‌کنند. بدین‌ترتیب، می‌توانید با ثبت بازخورد پیامک‌های ارسالی خود، نرخ تبدیل، یعنی تعداد مشتریانی را اندازه‌گیری کنید که ازطریق پیامک به‌دست آورده‌اید. همچنین، با اندازه‌گیری بازگشت سرمایه، یعنی اندازه‌گیری دقیق میزان بازگشت سرمایه از هر تبلیغ پیامکی، تحلیلی مناسب از بازاریابی پیامکی خود داشته باشید و استراتژی‌های کسب‌و‌کار خود را بهبود بخشید.

۵. عودت هزینه‌ی پیامک‌های ارسال‌نشده

امکان گزارش‌گیری از پنل اس‌ام‌اس، مشخص می‌کند چه تعداد پیامک به‌دست مخاطبان رسیده است و چه تعداد از آن‌ها بازگشت خورده‌اند. گزارش ارسال‌های موفق و ناموفق پیام‌ها، علاوه‌براینکه تعداد دقیق دریافت‌کنندگان پیامک را مشخص می‌کند، تعداد پیامک‌های ارسال‌نشده را اعلام می‌کند و هزینه‌های مرتبط را به پنل کاربری شما عودت می‌دهد.

۶. امکان امتحان پنل

در بررسی ویژگی‌های سامانه‌‌ی مناسب و معتبر حتما امکان امتحان رایگان پنل را مدنظر قرار دهید. در ملی‌پیامک این امکان فراهم شده تا کاربران بعد از انتخاب پنل موردنظر خود، بدون پرداخت هیچ‌گونه وجهی پنل انتخابی را به‌مدت سه روز بیازمایند و با تمام زوایا و امکانات پنل آشنا شوند. برای امتحان سه‌روزه‌ی پنل اس‌ام‌اس ملی‌پیامک فقط کافی است به وب‌سایت ملی‌پیامک مراجعه و ثبت‌نام کنید تا در اولین فرصت کارشناسان با شما تماس بگیرند و امکان امتحان پنل را برای شما فراهم آورند.

۷. امکان مقایسه قیمت و امکانات پنل

شرکت‌های معتبر برای سهولت کار مشتریان در انتخاب بهترین پنل پیامک، بسته‌های خود را کاملا شفاف به‌صورت جداول مقایسه‌ای امکانات و تعرفه‌های ارسال پیامک‌ به مشتریان ارائه می‌کنند. این موضوع از این نظر اهمیت دارد که ممکن است عناوین و متون تبلیغاتی هریک از ارائه‌دهندگان سرویس پیامک، سبب سردرگمی شما در انتخاب پنل شوند و شما تصور کنید پنل‌های ارائه‌شده، تأمین‌کننده‌ی همه انتظارات شما است.

۸. آموزش

سرویس‌دهنده‌ی فعال و حرفه‌ای به‌طور حتم وبلاگی حرفه‌ای نیز خواهد داشت؛ وبلاگی که علاوه‌بر مقالات آموزشی و اخبار حوزه‌ی مرتبط، پروژه‌های آتی شرکت و دورنمای فعالیت‌های خود را نیز معرفی می‌کند. ملی‌پیامک امکانی برای کاربران خود فراهم کرده است که به‌جرئت می‌توان گفت هیچ‌یک از شرکت‌های ارائه‌کننده‌ی سامانه‌ی اس‌ام‌اس آن را ارائه نمی‌کنند. ملی‌پیامک علاوه‌بر امکانات فوق‌العاده‌ی نرم‌افزاری و تیم پشتیبانی قوی، در وبلاگ آموزشی خود اصول بازاریابی پیامکی موفق و مفاهیم آن را به مشتریان خود آموزش می‌دهد تا از کاربردها و مزایای گوناگون استفاده از اس‌ام‌اس آگاه شوند.

افزون‌براین، تیم تولید محتوای حرفه‌ای ملی‌پیامک به‌صورت رایگان کتاب الکترونیکی آموزش بازاریابی پیامکی را دراختیار کاربران خود قرار داده است. در این کتاب، می‌آموزید چگونه از پیام کوتاه برای افزایش فروش و ایجاد وفاداری در مشتریان خود استفاده کنید. شما با خواندن این کتاب قدم‌به‌قدم در مسیر توسعه‌ی کسب‌و‌کار خود پیش خواهید رفت، از میزان بازدهی تبلیغات پیامکی آگاه می‌شوید، چگونگی انتخاب یک سامانه و پنل اس‌ام‌اس مناسب را می‌آموزید و علاوه‌بر آشنایی با خطوط پیامکی، حتی می‌توانید هزینه‌ی بازاریابی و تبلیغات پیامکی خود را محاسبه کنید.

در کتاب آموزش بازاریابی پیامکی سیر تا پیاز بازاریابی پیامکی را به زبانی ساده و تنها در ۳۰ دقیقه خواهید آموخت. پس همین حالا به وب‌سایت ملی‌پیامک مراجعه و با دانلود رایگان این کتابچه در قسمت راهنما، افزایش فروش خود را تضمین کنید.

۹. پشتیبانی قوی و فعال

پشتیبانی یکی از اساسی‌ترین ضعف‌های شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات ایرانی است که مشتریان را بسیار درگیر می‌کند. سرویس ارائه‌دهنده‌ی پنل‌ پیامک با داشتن پشتیبانی قوی و فعال می‌تواند به‌راحتی رضایت‌خاطر مشتریان را جلب و آن‌ها را به مشتریان دائمی تبدیل کند. بنابراین، با ارسال ایمیل یا تماس با بخش فروش و پشتیبانی با طرح سئوالات خود در ساعات اداری و غیراداری، سرعت و کیفیت پاسخ‌گویی آن‌ها را محک بزنید.

ملی‌پیامک سه حالت پشتیبانی برای پاسخ‌گویی به سئوالات کاربران و مشتریان خود در نظر گرفته است:

  • پاسخ‌گویی تلفنیساعات پاسخ‌گویی تلفنی ملی‌پیامک روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۲۲ و پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل رسمی از ساعت ۹ تا ۱۷ است.
  • تیکتکاربران ملی‌پیامک در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند ازطریق ارسال تیکت با پشتیبانان فنی مجموعه در ارتباط باشند.
  • فرم تماسبا پرکردن فرم درخواست مشاوره رایگان در وب‌سایت ملی‌پیامک، کارشناسان مجموعه در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

کلام آخر

اگر می‌خواهید از بهترین پنل اس‌ام‌اس بازار با امکاناتی کامل و منحصر‌به‌فرد برای بازاریابی کسب‌و‌کار خود استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم پنل اس‌ام‌اس ملی‌پیامک را امتحان کنید. سامانه‌ی ملی‌پیامک باافتخار اعلام می‌کند در هر ساعت از شبانه‌روز همراه و پاسخ‌گوی کاربران و مشتریان خود است و تمام تلاش خود را به‌کار می‌بندد تا بهترین و باکیفیت‌ترین سرویس ارسال پیامک را دراختیار آنان قرار دهد.

ملی‌پیامک با فراهم‌آوردن امکان رایگان سه‌روزه‌ی پنل خود، به کاربران اجازه می‌دهد ابتدا تمام زوایای محیط کاربری پنل اس‌ام‌اس ملی‌پیامک را بررسی و سپس با خیالی آسوده بهترین گزینه را انتخاب کنند. پس همین حالا با شماره ۶۳۴۰۴-۰۲۱ داخلی ۱ تماس بگیرید و از تمام امکانات ویژه‌ی پنل ملی‌پیامک استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات