«پا به پا» راه حلی ساده برای داشتن زندگی سالم!

شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر شما هم به سلامت و تناسب اندام اهمیت می‌دهید اما به دلایل مختلف مثل مشغله کاری یا عدم دسترسی به باشگاه، ورزش کردن را کنار گذاشته‌اید، ادامه‌ی مطلب را بخوانید.
تبلیغات

پا به پا چیست؟

پا به پا یک اپلیکیشن تمرینی و تغذیه‌ای است که به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به لوازم و امکانات ورزشی، در هر جایی ورزش کنید و به اندام ایده‌آل خود برسید. جالب است بدانید که تمرینات پا به پا برگرفته از نوعی از تمرینات با وزن بدن (Bodyweight Training) است که نیاز به دستگاه یا وسیله‌ی خاصی ندارد.

برنامه تمرینی

برعکس تمرینات باشگاهی که طاقت‌فرسا هستند، تمرینات پا به پا کوتاه و لذتبخشند. در تمرینات پا به پا از علمی‌ترین روش تمرینی دنیا یعنی تمرینات HIIT استفاده شده که چربی سوزی این مدل تمرینات، بیش از دو برابر سایر روش‌های تمرینی است.

پا به پا به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان حدود ۱۲ تا ۱۵ هفته‌ای، نتیجه بسیار خوبی بگیرید. البته باید حتما هدفمند باشید و تمرینات را به‌صورت مستمر و پیگیر انجام دهید. این موضوع را همیشه گوشه‌ی ذهنتان داشته باشید که هیچ‌کس بدون تلاش به جایی نمی‌رسد و حتما باید اراده‌ای قوی در مسیر ورزش کردن داشته باشید.

پا به پا

 شما می‌تونید در هرجایی که هستید، با همراهی اپلیکیشن پابه‌پا، برای رسیدن به اهداف ورزشی تلاش کنید، بدون اینکه نیاز به امکانات عجیب و غریب یا زمان قابل توجهی داشته باشید. علاوه بر این می‌تونید با کمک پابه‌پا، غذاهای خوش‌مزه‌ی رژیمی درست کنید.

 ویدئوهای تغذیه ای سلامت (فیت کوک)

همیشه می‌گویند که بدن یک ورزشکار در آشپزخانه‌اش ساخته می‌شود؛ در واقع برای اینکه بتوانیم بدن خوش‌فرمی داشته باشیم، باید علاوه‌بر تمرینات ورزشی، تغذیه درست و مناسبی داشته باشیم. البته تصور همه‌ی ما از غذاهای سالم، غذاهای بی مزه است! اما دقیقا برعکس، می‌توانید با رعایت نکات ریزی به‌راحتی غذاهای سالم و خوشمزه درست کنید و با لذت بیشتری به هدف ورزشی‌تان برسید.

 حالا که با پا به پا آشنا شدید، وقت را تلف نکنید و از همین امروز شروع کنید، ما در تمام مسیر پابه‌پای شما خواهیم بود.

پایه پا

سیستم‌عامل اندروید

پابه پا

گوگل پلی 

پابه پا

سیبچه

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات