مایکروسافت کاربران تجاری اسکایپ را به‌سوی استفاده از Teams هدایت می‌کند

پنج‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اسکایپ که همواره یکی از برنامه‌های کلیدی در برقراری تماس‌های تجاری بین شرکت‌‌ها بوده است، به‌زودی جای خود را به برنامه‌ی Microsoft Teams خواهد داد.
تبلیغات

مایکروسافت سعی دارد با غیرفعال‌کردن Skype for Business Online، کاربران تجاری اسکایپ را به‌سمت استفاده از پلتفرم Teams سوق دهد. 

البته Skype for Business Online بلافاصله غیرفعال نمی‌شود و تا تاریخ ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۱ قابل‌استفاده خواهد بود؛ ولی کاربران جدیدی که پس از یکم سپتامبر وارد سیستم شوند، امکان دسترسی به Skype for Business Online را نخواهند داشت و به برنامه‌ی Teams هدایت خواهند شد. 

مایکروسافت تغییری در نسخه‌ی مصرف‌کنندگان اسکایپ یا نسخه‌ی سرور Skype Business ایجاد نخواهد کرد ولی اگر در سیستم‌های محل کار خود وارد وب اپلیکیشن Skype for Business شوید، به‌جای آن برنامه‌ی Teams بارگذاری خواهد شد. 

جیمز اسکِی (James Skay)، مدیر ارشد بخش بازاریابی Skype for Business روز سه‌شنبه در پستی نوشت: 

طی دو سال گذشته با نظرخواهی دقیق از کاربران، Teams را بهبود داده‌ایم و اکنون می‌توانیم با اطمینان کامل، ارتقاء به آن را به مشتریان Skype for Business Online توصیه کنیم. کاربرانی که تاکنون به این برنامه مهاجرت کرده‌اند، به ما می‌گویند که استفاده از Teams نه‌تنها به بهبود همکاری تیمی آن‌ها کمک کرده‌ است، بلکه فرصتی نایاب در اختیار آنان قرار داده تا نحوه‌ی انجام کار‌ها را در سازمان خود بازبینی کنند.     

مایکروسافت به گسترش Teams و افزودن قابلیت‌های جدید ادامه خواهد داد؛ ازجمله ارائه‌ی نسخه‌ای رایگان به‌همراه سهم قابل‌ملاحظه‌ای از کاربران و فضای ذخیره‌‌سازی. درحالی که اسکایپ به دو بخش تقسیم شده‌ و Lync به‌خاطر Skype for Business ناپدید شده‌ است، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت نمی‌تواند در برنامه‌های پیام‌رسان‌ خود به راه‌حلی راضی‌کننده دست یابد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات