مشخصات گلکسی تب S6 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
مطالعه 3 دقیقه
مشخصات بیشتری از گلکسی تب اس ۶ سامسونگ از جمله ظرفیت باتری، دوربین دوگانه و ظرفیت حافظه‌ی آن پیش از تاریخ رونمایی رسمی فاش شد.
تبلیغات

انتظار می‌رود تبلت گلکسی تب اس ۶ سامسونگ ماه آینده به‌صورت رسمی معرفی شود. اما آخرین اخبار حاکی از آن است که مشخصات دستگاه پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی، فاش شده است.

مشخصات گلکسی تب اس ۶ در حالی به‌اشتراک گذاشته می‌شود که هر روز شاهد اخبار مختلفی در مورد گوشی هوشمند گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس هستیم. به‌نظر می‌رسد پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، مشخصات اصلی دستگاه‌های جدید کره‌ای فاش شده‌اند و ظاهرا خبر ناگفته‌ای برای رویداد رونمایی باقی نمانده است.

گلکسی تب اس 6

اواخر تیرماه، رندرهایی از گلکسی تب S6 به‌همراه قلم اس پن و طراحی جدید رویت شد. براساس یک گزارش دیگر، مشخصات دقیق‌تری از دستگاه جدید کره‌ای‌ها به‌اشتراک گذاشته شده است. پیش‌تر گفته شده بود که گلکسی تب اس ۶ با باتری با ظرفیت ۶۸۴۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه خواهد شد. اما گزارش MySmartPrice بر مبنای اطلاعات منابع آگاه ادعا می‌کند که این دستگاه از باتری با ظرفیت ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. البته اطلاعات هر دو منبع نشان می‌دهد که ظرفیت باتری گلکسی تب اس ۶ از ظرفیت باتری گلکسی تب اس ۴ با ظرفیت باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی کمتر خواهد بود.

اطلاعات جالب توجه دیگری نیز در مورد دوربین این تبلت ارائه شده است. انتظار می‌رود گلکسی تب اس ۶ با دوربین دوگانه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی به‌علاوه‌ی ۵ مگاپیکسلی در پنل پشتی دستگاه به‌همراه دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در پنل جلویی دستگاه به بازار عرضه شود.

گلکسی تب اس 6

گلکسی تب اس ۶ با نمایشگر ۱۰.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن 2K، تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام و با وزن ۴۲۰ گرم معرفی خواهد شد. وزن این دستگاه از گلکسی تب اس ۴ با وزن ۴۸۳ گرم کمتر است. نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی تب اس ۶ از ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. در حالی که نسخه‌ی دیگری از این دستگاه مجهز به ظرفیت حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود. صرف‌نظر از اینکه کاربران کدام دستگاه را برای خرید انتخاب می‌کنند، هر دو نسخه از کارت microSD تا ظرفیت حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند.

آخرین و مهم‌ترین ویژگی گلکسی تب اس ۶ آن است که دستگاه مورد بحث مجهز به چهار اسپیکر AKG، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از Samsung DeX، دستیار هوشمند بیکسبی و قلم اس‌پن است. تبلت جدید کره‌ای‌ها در دو نسخه با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی LTE و Wi-Fi و در رنگ‌های آبی، خاکستری و صورتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع تبلت‌های سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع تبلت‌های سری S و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات