فروش اقساط بدون بهره محصولات خانگی بوش

یک‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
خانه بوش نمایندگی رسمی بوش در ایران، گارانتی رسمی برای ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی و سایر محصولات ارائه می‌دهد.
تبلیغات

شرکت مارین تجارت سهروردی (خانه بوش) نماینده رسمی محصولات خانگی بوش با قدمتی بیش از یک دهه در زمینه فروش فعالیت می‌کند. در سال‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت ارز و در پی این نوسانات قیمتی لوازم خانگی، شرکت خانه بوش اقدام به فروش اقساط بدون بهره کرد تا مشتریان بتوانند به راحتی هرچه تمام‌تر خرید کنند.

محصولات شرکت خانه بوش دارای گارانتی رسمی (بوش سرویس) هستند که شامل چهار شرکت کاراگستر، مهستان، سناپویان و کاسپین است.

جهت اطلاع از آخرین تکنولوژی‌های به کار رفته در محصولات خانگی بوش موارد زیر را مطالعه فرمایید.

سیستم زئولیت:

یکی از ویژگی‌های ماشین ظرفشویی بوش، استفاده از سیستم زئولیت است که انحصارا در اختیار این شرکت بوده و این تکنولوژی به گونه‌ای تفاوت را در انتخاب و قیمت ماشین ظرفشویی بوش ایجاد کرده است. زئولیت در واقع یک سیستم جدید در ماشین ظرفشویی برای خشک کردن بدون لکه ظروف به‌خصوص ظروف کریستال است و در کاهش مصرف برق نیز تا ۱۰ درصد تأثیر دارد.

خانه بوش

سیستم: IDOS

از دیگر تکنولوژی جذاب بوش که صحبت کردن در مورد آن نیز جذاب است، تکنولوژی-DOS (ایدوز) است.

تکنولوژی IDOS از تکنولوژی‌های منحصربه‌فرد به‌کار رفته در محصولات ماشین لباسشویی این شرکت بوده که باعث تفاوت قیمت ماشین لباسشویی بوش ایدوز دار با بدون ایدوز شده است.

تکنولوژی i-DOS علاوه بر حفاظت از محیط زیست باعث صرفه‌جویی ۳۰ درصدی در مصرف مواد شوینده می‌شود؛ در هر بار شستشوی البسه، براساس مقدار مورد نیاز دستگاه، مواد شوینده را مورد استفاده قرار می‌دهد. این تکنولوژی همچنین قادر است تا میزان اضافات مواد شوینده را درون محفظه‌ی خود نگه‌داری کند تا برای دفعات بعدی شستشو مورد استفاده قرار گیرد. تکنولوژی‌های مورد استفاده در لوازم خانگی بوش کم نیستند و می‌توانند برای یک زندگی ایده‌آل مورد استفاده باشند.

تکنولوژی Home Connect چیست؟

زمانی‌که بوش اولین تولیدات خود در زمینه لوازم خانگی را عرضه کرد، شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد که این شرکت روزی بتواند چنین پیشرفتی داشته باشد. امروزه شما می‌توانید با استفاده از تکنولوژی هوم کانکت در لوازم خانگی این شرکت نظیر ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، قهوه ساز و سایر لوازم منزل با استفاده از اپلیکیشن اندرویدی یا iOS کنترل این لوازم را از راه دور در دست بگیرید.

خانه بوش

تکنولوژی هوم کانکت چیست؟

در بحث خانه‌های هوشمند یا بهتر بگوییم لوازم خانگی هوشمند، تنها تفاوتی که به دست آمده است، توانایی اتصال این دستگاه‌ها به شبکه و امکان کنترل آن‌ها از راه دور به وسیله اینترنت است. با تکنولوژی هوم کانکت در لوازم خانگی بوش شما می‌توانید از راه دور با استفاده از گوشی هوشمندتان، وسیله مجهز به این تکنولوژی را کنترل کرده و تغییرات خود را در آن ایجاد کنید. تکنولوژی هوم کانکت یک تکنولوژی کاملا جدید و جذاب است ولی همه‌ی آن چیزی نیست که لوازم خانگی بوش را یک سر و گردن بالاتر از رقبا می‌برد.

خانه بوش از شما علاقه‌مندان به لوازم خانگی بوش دعوت می‌کند جهت بازدید از محصولات بوش به آدرس دفتر مرکزی مراجعه کنید.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی پایین‌تر از حسینیه ارشاد کوی کامیار پلاک ۱۷

تلفن: 8582-021

آدرس سایت: khanebosch.com

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات