بهترین کافی شاپ های استانبول برای رفع خستگی کدامند؟

پنج‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بعد از یک روز طاقت‌فرسا در استانبول و گشت‌و‌گذار چند ساعته، بهترین جا برای استراحت کافی شاپ‌های شیک است.
تبلیغات

محتوای اصلی این مطلب متعلق به سایت کجارو بوده و بخشی از آن در زومیت بازنشر شده است.

در گوشه و کنار محله‌های استانبول کافی‌ شاپ‌های زیادی افتتاح شده است و پرچم «موج سوم» را در دست دارند. با این حال همه این کافی شاپ‌ها کیفیت یکسانی ندارند و فقط برخی از آن‌ها کیفیت، قیمت، دکوراسیون و فضای خوب را یک جا دارند. در تور استانبول ممکن است حین گشت‌و‌گذار خسته شوید و دلتان بخواهد به دور از ازدحام جمعیت، در گوشه دنجی بنشینید و با یک فنجان قهوه ترک، خستگی‌تان را به در کنید. ما برای انتخاب بهترین کافی شاپ‌های استانبول به شما کمک می‌کنیم.

برای سفر به این شهر و برای انتخاب انواع تور ترکیه و تور استانبول، می‌توانید به کمک کجارو قیمت تورهای آژانس‌های همکار را مشاهده و مقایسه کنید؛ ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه‌ریزی کنید.

Drip Coffeeist

کافی شاپ های ترکیه استانبول

Drip Coffeeist بعد از افتتاح اولین شعبه‌اش در بخش آسیایی استانبول، طرفداران زیادی پیدا کرد و به همین دلیل یک شعبه دیگر آن نیز در قسمت اروپایی این شهر افتتاح شد.

این کافی شاپ برای تهیه قهوه فوق‌العاده و محلی ترک، از دستگاه روستر قهوه (دستگاهی که برای بو دادن و برشته کردن قهوه استفاده می‌شود)، استفاده می‌کند و یکی از بهترین قهوه‌های استانبول را می‌توانید اینجا نوش جان کنید. علاوه بر قهوه خوب و باکیفیت، تراس کافی شاپ Drip Coffeeist بسیار زیبا و دوست داشتنی است. 

Akali

کافی شاپ Akali استانبول

کافی شاپ Akali مکانی فوق‌العاده برای تجربه طعم ناب انواع قهوه ترک به دور از مسیرهای معمول است که هر گردشگری ممکن است از آن‌ها عبور کند. این کافی شاپ در خیابان مسکونی محله بشیکتاش قرار دارد. به غیر از قهوه خوشمزه، حتما از ساندویچ‌های این کافی شاپ هم سفارش دهید که با نان تازه تهیه می‌شود. علاوه بر این‌ها Akali کروسان‌ها و کیک‌های بسیار لذیذی هم دارد. 

کافی شاپ Coffee Department

کافی شاپ ارزان استانبول

محله بالات با موج جدیدی از کافه‌ها و رستوران‌ها مواجه است که در میان خانه‌های مسکونی تاریخی و کلیساهای قدیمی مثل قارچ رشد کرده‌اند. Coffee Department یکی از آن‌ها است که با قهوه‌های بو داده‌اش نظر هر رهگذری را به خود جلب می‌کند. اینجا هر نوع قهوه‌ای که دلتان بخواهد، می‌توانید نوش جان کنید. 

همان‌طور که گفته شد این شهر کافه‌های زیادی دارد. شما می‌توانید فهرست کاملی از کافی شاپ‌ها و رستوران های استانبول را در کجارو مشاهده کنید و به اطلاعاتی مثل موقعیت مکان روی نقشه، آدرس دقیق و تصاویر آن‌ها دسترسی داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات