جعبه‌گشایی می بند 4 شیائومی

چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
می بند ۴ شیائومی با نمایشگر رنگی امولد و پشتیبانی از فرمان‌های لمسی و قیمت مقرون‌به‌صرفه یکی از دستبند‌های محبوب بازار است. با جعبه‌گشایی این محصول همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شیائومی برندی شناخته‌شده در دنیای فناوری به‌شمار می‌رود که اقلام بسیاری در سبد محصولات خود دارد و دستبندهای سلامتی در بین محصولات این شرکت و دیگر شرکت‌های این حوزه، در زمره‌ی محبوب‌ترین‌ها محسوب می‌شود. شیائومی سابقه‌ی درخشانی در تولید این دسته از محصولات دارد و اکنون پس از سه نسخه، چهارمین نسخه از آن را با نام می بند ۴ معرفی و روانه بازار کرده استمی‌بندها شاید جذاب‌ترین دستبندهای بازار نباشند؛ اما با طراحی ساده و شکیل خود درکنار قیمت رقابتی در مقایسه با سایرین و کیفیت و عمر باتری مثال‌زدنی، هر ساله در دسته‌ی پرفروش‌ترین دستبندهای سلامتی قرار می‌گیرند. براساس گزارش رسانه‌های چینی، می بند ۴ با استقبال بسیار بیشتری از نسخه‌های گذشته مواجه شده و در هشت روز ابتدایی عرضه، بیشتر از یک‌میلیون دستگاه از آن فروخته شده است.

می بند ۴ نمایشگری ۰.۹۵ اینچی لمسی از نوع AMOLED با رزولوشن ۲۴۰ در ۱۲۰ پیکسل دارد که همچون گذشته، از فرمان‌های لمسی پشتیبانی می‌کند و آن را شیشه‌ی ضدخش محافظت می‌کند. این دستبند از باتری ۱۳۵ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که به‌ادعای شیائومی، تا ۲۰ روز شما را همراهی می‌کند و سازگاری کاملی با دستگاه‌های اندروید و iOS دارد. افزون‌براین، می بند ۴ دربرابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری مقاوم است. درادامه، شما را به تماشای ویدئو جعبه‌گشایی این محصول دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

می بند ۴ را فروشگاه می مارکت برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعاتی را که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع ساعت‌ها و دست‌بندهای شیائومی نیاز دارید، در بخش محصولات زومیت بیابید. همچنین، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع محصولات پوشیدنی شیائومی و امیزفیت درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات، همگی در این بخش دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات