شیائومی تیزر گوشی هوشمند بلک شارک 2 پرو را منتشر کرد

سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی مدل بهبود یافته‌ی گوشی هوشمند گیمینگ خود را با ظاهری مشابه و امکاناتی بیشتر در مقایسه با مدل قبلی ارائه می‌کند.
تبلیغات

شیائومی قصد دارد مدل تازه‌سازی شده‌ای از نسل دوم گوشی‌های گیمینگ بلک شارک را معرفی کند. این شرکت ۸ مرداد را زمان رونمایی از این گوشی در چین اعلام کرده است که بلک شارک ۲ پرو نام خواهد داشت.

اخیرا تیزری از این گوشی منتشر شده که فقط قسمت پشتی آن را به‌نمایش می‌کشد. بااین‌حال، طراحی بیرونی این گوشی تقریبا با بلک شارک ۲ فعلی یکسان است، با این تفاوت که دو خط عمودی به آن اضافه شده است. به‌نظر می‌رسد این خطوط همان نوارهای LED قابل تنظیم باشد که از کناره‌های بلک شارک ۲ به این قسمت منتقل شده باشد. احتمال دارد لوگوی S شکل موجود در نسخه‌ی قبل این گوشی در پشت بلک شارک ۲ پرو نیز موجود باشد.

شیائومی بلک شارک 2 پرو

این دستگاه به‌روز شده احتمالا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس نیرو می‌گیرد و حداکثر از رم ۱۲ گیگابایتی برخوردار خواهد بود. این‌ها تنها اطلاعاتی است که فعلا در مورد بلک شارک ۲ پرو در دسترس است.

در بنچمارکی که با گیک‌بنچ از بلک شارک ۲ پرو گرفته شده، این گوشی به‌طور کلی امتیاز ۱۱۳۰۴ را کسب کرده و دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و ۱۲ گیگابایت رم است. این تراشه‌ی به‌روز شده‌ی کوالکام در مقایسه با مدل قبلی ۴.۲ درصد در پردازش و ۱۵ درصد در پردازش گرافیکی ارتقا یافته است.

باید منتظر بود و دید چه تغییرات فیزیکی دیگری در بلک شارک ۲ به وقوع می‌پیوندد. با رونمایی از این گوشی در هشتم مرداد ماه در چین می‌توانیم به اطلاعات جدیدی در مورد آن دست پیدا کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات