دیجی‌پی پرداخت در دیجی‌کالا و دیگر سرویس‌ها را ساده می‌کند

دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
دیجی‌پی در حال حاضر مدیریت پرداخت‌ها در تمام اعضای خانواده‌ی دیجی کالا را برعهده دارد که در ادامه از زبان هومن امیری مدیرعامل آن با سرویس‌ها و تازه‌های دیجی‌پی بیشتر آشنا خواهیم شد.
تبلیغات

دیجی‌کالا برای نخستین بار با غرفه‌ای بزرگ در سالن ۷-۸ به الکامپ آمد تا سرویس‌‌های جدید اعضای خود را به علاقه‌مندان معرفی کند. گروه دیجی‌کالا متشکل از فروشگاه دیجی‌کالا، دیجی‌‌استایل، دیجی‌پی، دیجی‌فرش و دیجی‌نکست سرویس‌های متنوعی را به کاربران و اعضای این مجموعه‌ی بزرگ ارائه می‌کنند؛ دیجی‌پی تولد یک سالگی خود را در حالی پشت سر می‌گذارد که خود را برای ارائه‌ی سرویس‌هایش به کسب‌وکارهای خارج از مجموعه آماده می‌کند. هومن امینی مدیرعامل دیجی‌پی در مصاحبه‌ی خود با زومیت علاوه بر بیان تاریخچه‌ای کوتاه از دیجی‌پی به معرفی سرویس‌های این بخش از دیجی‌کالا پرداخت و در بخشی از صحبت‌های خود به نقشه‌ی راه و برنامه‌های پیش‌روی دیجی‌پی اشاره کرد. 

سرویس‌های دیجی‌پی برای اپلیکیشن دیجی‌پی و سرویس‌های کلاسیک پرداخت، موارد مربوط به خرید در اکوسیستم دیجی‌کالا و ارائه‌ی راهکاری مناسب برای کسب‌وکارها، راه‌حل‌های متنوعی خواهد داشت.

ادغام سرویس‌های پرداخت با شرکت‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در سال‌های اخیر به دلیل تسهیل فرایند خرید و ایجاد اطمینان بیشتر در آن با استقبال خوبی رو‌به‌رو شده است. طبق اعلام امینی ارائه‌ی سرویس به کسب‌وکارهای دیگر و همکاران برای آینده‌ی نه چندان دور (سه‌ماهه‌ی پایانی سال جاری) هدف‌گذاری شده است و «سیستم اعتبار» نیز تا پایان سال عملیاتی خواهد شد. در ادامه می‌توانید مصاحبه‌ی اختصاصی زومیت با هومن امینی مدیرعامل دیجی‌پی را مشاهده کنید:

تماشا در اپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات