ایرانسل و های وب تفاهم‌نامه همکاری برای توسعه پوشش مناطق روستایی امضا کردند

شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
در دومین روز از نمایشگاه الکامپ ۹۸، ایرانسل و های وب، تفاهم‌نامه‌ای را برای آغاز همکاری امضا کردند.
تبلیغات

برگزاری نمایشگاه الکامپ که همه‌ساله با میزبانی از صدها شرکت حوزه‌ی ICT برگزار می‌شود، بستری مناسب برای شرکت‌ها است تا ضمن به‌نمایش‌گذاشتن جدیدترین دستاوردها و محصولات خود، از آغاز همکاری‌های مشترک با شرکت‌های دیگر نیز پرده بردارند. در همین راستا، ایرانسل و شرکت های‌وب در حاشیه‌ی دومین روز از بیست‌وپنجمین دوره‌ی نمایشگاه الکامپ، با امضای تفاهم‌نامه‌ای، همکاری خود را آغاز کردند. 

ایرانسل و های‌وب هدف از آغاز همکاری جدیدشان را به‌کارگیری ظرفیت‌های دو طرف در زمینه‌ی توسعه‌ی پوشش مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته در کنار پوشش شبکه‌های ارتباطی ثابت پهن‌باند کشور عنوان می‌کنند. تفاهم‌نامه‌ی همکاری ایرانسل و های‌وب، در جریان دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۲۵ بین دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و دکتر ایمان میری، مدیرعامل شرکت های‌وب امضا شد.

اپراتور موبایل دوم کشور که یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی ثابت در کشور نیز به‌حساب می‌آید، مدعی است که پیرو تفاهم‌نامه‌ی جدیدش با های‌وب، تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ارتباطی سراسر کشور، با تمرکز بر بهبود وضعیت پوشش در مناطق روستایی به کار خواهد گرفت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات