بررسی ویژگی‌های SSD اینترنال XPG GAMMIX S11 Pro

یک‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
حافظه‌‌ی SSD اینترنال GAMMIX S11 Pro را می‌توان بالارده‌ترین حافظه‌ی برند XPG از ADATA دانست. در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت.
تبلیغات

حافظه‌ی SSD در ماه‌های اخیر با کاهش قیمت رو‌به‌رو شده؛ از این رو به محصولی دست‌یافتنی‌تر برای کاربران مبدل شده است؛ بدون شک حافظه‌های SSD طی سال‌ها، به اولین انتخاب حرفه‌ای‌ها تبدیل شده‌ اما هنوز بخش قابل‌توجهی از بازار قیمت پایین‌تر محصولات مبتنی بر هارد‌دیسک‌ها را برگ برنده‌ی آن‌ها می‌دانند. سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالای این SSD‌‌ها باعث شده است تدوین‌گران و کاربرانی که نیازمند انتقال سریع فایل‌های حجیم هستند، چاره‌ای جز روی‌آوردن به آن‌ها نداشته باشند. برند XPG به‌عنوان زیر برند گیمینگ ADATA محصولات متنوعی در خانواده‌ی SSD‌-ها ارائه می‌دهد که GAMMIX S11 Pro شاخص‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. این محصول اخیرا توسط شرکت آونگ وارد بازار کشورمان شده است.

فرم‌فکتور M2 2280، استفاده از NAND 3D از نوع TLC و تعبیه‌ی هیت‌سینک برای پایین نگاه داشتن دما در کنار استفاده از کنترلر محبوب SM2262EN سیلیکون موشن مواردی هستند که این محصول XPG را به توانمندترین SSD اینترنال این شرکت مبدل کرده است. پیش از خرید محصول یادشده توصیه‌ می‌کنیم از امکان اتصال آن به کامپیوتر دسکتاپ یا لپ‌تاپ خود اطمینان حاصل کنید؛ GAMMIX S11 Pro با گارانتی ۵ ساله‌ی آونگ اخیرا وارد بازار کشورمان شده است. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم با ویدئوی بررسی قابلیت‌های این حافظه همراه ما باشید.

برای آشنایی بیشتر با انواع هارد و SSD «راهنمای خرید هارددیسک و SSD» زومیت را مطالعه کنید. در بخش حافظه‌ های ذخیره سازی محصولات زومیت می‌توانید مشخصات و قیمت اس اس دی، قیمت هارد اکسترنال، فلش مموری و کارت حافظه را با یکدیگر مقایسه کرده و با بهترین قیمت از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات