رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای الکامپ را آینه‌ای از صنف ICT کشور می‌داند

شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
محمدباقر اثنی عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در مصاحبه با زومیت، آمار و ارقامی در رابطه با نمایشگاه الکامپ ۹۸ ارائه داد.
تبلیغات

نمایشگاه الکامپ امسال، برخلاف انتظار، با استقبال تعداد زیادی از شرکت‌ها و استارتاپ‌های داخلی و خارجی مواجه شده است؛ به‌طوری که محمدباقر اثنی‌عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، آن را بزرگ‌ترین الکامپ طی ۲۵ دوره‌ی گذشته می‌داند. براساس اعلام اثنی‌عشری، الکامپ امسال با حضور حدود ۱۰۰۰ شرکت، در قالب ۶۵ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و ۳۲۵۰۰ متر مربع مساحت مفید برگزار شد که از این فضا، ۸ هزار متر مربع برای استارتاپ‌ها، ۲۰ هزار متر مربع برای شرکت‌های حوزه‌ی ICT، شامل شرکت‌های فعال در زمینه‌ی شبکه، آموزش، امنیت و اپراتورها و ۲ هزار متر مربع برای دولت الکترونیک اختصاص دارد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای می‌گوید امسال تقریبا تمام سالن‌ها در اختیار شرکت‌ها است. او رشد الکامپ را مرهون رشد حوزه‌ی ICT می‌داند و باور دارد که الکامپ آینه‌‌ای از این صنف به‌شمار می‌آید. اثنی‌عشری در ادامه می‌افزاید که شعار «آینده‌ی بهتر»، نه‌تنها برای نمایشگاه الکامپ، بلکه به کل صنف ICT تعلق دارد. او درخصوص انتخاب فصل تابستان برای برگزاری نمایشگاه می‌گوید، فصل پاییز و زمستان معایبی همچون کوتاهی روزها، درگیری بسیاری از کاربران در دانشگاه و مدرسه، مشکلات گرمایشی و ترافیک زیاد را به‌همراه دارد.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی کامل مصاحبه‌ی زومیت با محمدباقر اثنی عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای را تماشا کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات