توضیحات مایکروسافت در مورد آپدیت 19H2 ویندوز 10

سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت با انتشار پستی در وبلاگ خود در مورد به‌روزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ توضیح داد.
تبلیغات

زمانی‌که مایکروسافت درحال کار روی نسخه‌ی فعلی ویندوز ۱۰ بود و خبر از کار هم‌زمان روی نسخه‌ی بعدی ویندوز داد، باعث گیج شدن خیلی از کاربران شد که هدف و برنامه‌ی مایکروسافت از این حرکت چیست؟ خوشبختانه مایکروسافت امروز توضیحات کافی در این مورد ارائه داده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

درواقع ویندوز ۱۰ نسخه‌ی 10 19H2 به‌روزرسانی بزرگی برای نسخه فعلی ویندوز ۱۰ نخواهد بود، بلکه بیشتر یک به‌روزرسانی جزئی است که روی بهبود عملکرد ویندوز، ویژگی‌های سازمانی و ارتقاء کیفیت ویندوز  تمرکز دارد.

جان کی‌بل در وبلاگ مایکروسافت توضیح می‌دهد که به‌روزرسانی 10 19H2 به‌عنوان یک به‌روزرسانی تجمعی برای کاربران ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد و این موضوع به این معنی است که کاربرانی که از نسخه‌ی ماه مه ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، آن را به‌صورت یک به‌روزرسانی کم‌حجم و دقیقا همانند به‌روزرسانی‌های ماهیانه‌ی ویندوز دریافت می‌کنند. بااین‌حال کاربرانی که از نسخه‌ی قدیمی ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، باید این به‌روزرسانی‌ها را به‌صورت منظم و به ترتیب دریافت کنند.

ویندوز 10 win 10

مایکروسافت از امروز  آزمایش نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۰ با کدنام 19H2 را شروع کرده است. نکته مهم برای دریافت این به‌روزرسانی این است که کاربران باید حتما تنظیمات بخش دریافت نسخه‌ی ایسنایدر را روی Slow بگذارند تا قادر به دریافت این نسخه باشند. مایکروسافت می‌گوید به‌دلیل کنترل ویژگی‌ها و کیفیت این به‌روزرسانی، تمام ویژگی‌ها به‌صورت هم‌زمان برای کاربران فعال نیست و ممکن است کاربران ویژگی‌های جدید را بعد از به‌روزرسانی به نسخه‌ی اینسایدر مشاهده نکنند.

مایکروسافت تاریخ مشخصی برای ارائه این به‌روزرسانی اعلام نکرده، هرچند که می‌گوید هدفش ارائه این به‌روزرسانی در ماه سپتامبر است.

اگر علاقمند به تست ویژگی‌های جدید ویندوز ۱۰ هستید، همین حالا می‌توانید ازطریق تنظیمات ویندوز اینسایدر کامپیوتر خود را به بیلد جدید آزمایشی یعنی 18362.10000 ارتقا دهید. توجه داشته باشید که نسخه‌های آزمایشی دارای باگ هستند و ممکن است به فایل‌های شما صدمه بزند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات