اتصال کارت بانکی به کارت سوخت خودرو منتفی شد

چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اتصال کارت بانکی اشخاص با کارت سوخت خودرو لغو شده است و احتمالا برای متقاضیان ثبت‌نام کارت سوخت المثنی، کارت سوخت هوشمند جدید صادر می‌شود.
تبلیغات

اتصال کارت بانکی به کارت سوخت خودرو منتفی شده است و به‌منظور اجرایی‌شدن لزوم سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی از ۲۰ مرداد سال جاری، احتمالا برای تمامی کسانی که متقاضی ثبت‌نام کارت سوخت المثنی بوده‌اند، کارت سوخت جدید صادر می‌شود.

نهم خرداد سال جاری، شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

در اجرای سیاست‌های دولت و مجلس شورای اسلامی، عرضه‌ی بنزین در جایگاه‌های سراسر کشور از تاریخ بیستم مردادماه سال جاری (۱۳۹۸/۵/۲۰) صرفا با ارائه‌ی کارت هوشمند سوخت خودرو، امکان‌پذیر خواهد بود.
بازیابی رمز کارت سوخت خودرو بنزین

این موضوع باعث ایجاد ابهام برای کسانی شد که متقاضی صدور کارت سوخت المثنی بودند و در فرایند ثبت‌نام طبق اطلاعیه‌های قبلی این شرکت، خواستار اتصال کارت بانکی به کارت سوخت شده بودند. چنین افرادی اکنون نمی‌دانند آیا تا پیش از ۲۰ مرداد، اتصال کارت‌های بانکی به کارت سوخت محقق می‌شود یا نه؟ اگر نه، نحوه‌ی سوخت‌گیری با کارت بانکی چگونه است؟

هم‌اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شده و به‌منظور اجرایی‌شدن اطلاعیه‌ی لزوم سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی از ۲۰ مرداد سال جاری، احتمالا برای تمامی کسانی که متقاضی ثبت‌نام کارت سوخت المثنی بوده‌اند، کارت سوخت جدید صادر می‌شود؛ چراکه در غیر این صورت، امکان اجرای مصوبه‌ی یادشده برای کسانی که به هر دلیل کارت سوخت ندارند، امکان‌پذیر نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات