برگزاری بوت کمپ ۱۴۰ ساعتی اینترنت اشیا

سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در راستای بالا بردن سطح دانش متخصصان داخلی در زمینه‌ی اینترنت اشیا، بوت‌کمپ تابستان ۹۸ اینترنت اشیا را در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌کند.
تبلیغات

پیرو عقد تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در جهت ارتقاء سطح دانش کشور در زمینه اینترنت اشیا و در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ و تحول صنایع در زمینه هوشمندسازی و همچنین اجرای ماده ۱۱ آیین‌نامه داخلی شورای عالی فضای مجازی با موضوع الزامات حاکم بر اینترنت اشیا در شبکه ملی اطلاعات، جامع‌ترین دوره آموزش تخصصی و عملی جهت ترویج این فناوری در قالب بوت کمپ تابستانه در سال جاری و در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

در بوت کمپ اینترنت اشیا، آموزش به‌صورت انفرادی اما در قالب کار گروهی انجام می­‌شود که درنتیجه علاوه‌بر افزایش مهارت فردی، فرصت تشکیل گروه با تخصص­‌های مختلف و ضروری نیز فراهم می­‌شود و با توجه به میان‌رشته‌ای بودن این فناوری، فعالان و علاقمندان به حوزه هوشمندسازی در تمامی صنایع می ‌توانند از محورهای آموزشی این دوره بهره‌مند شوند.

بیش از ۱۴۰ ساعت آموزش زیر نظر اساتید خبره در بخش‌های مختلف اینترنت اشیا برگزار می­‌شود و با توجه به پیاده­‌سازی سناریوهای عملی اینترنت اشیا به‌صورت انفرادی، در پایان بوت کمپ، گروه‌های استارتاپی دارای محصول تحت حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات اینترنت اشیا قرار می‌گیرند و می‌توانند نسبت به تشکیل کسب‌وکارهای نوپا در حوزه هوشمندسازی اقدام کنند.

در پایان بوت کمپ، گواهی معتبر به‌صورت فارسی و لاتین از طرف مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد. برای شرکت در این بوت‌کمپ اینجا کلیک کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات