وکام در سامان کام

سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سامان کام به‌عنوان نماینده رسمی برند وکام در ایران عرضه‌کننده محصولات وکام و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش این شرکت در ایران، به بررسی اجمالی محصولات Wacom می‌پردازد.
تبلیغات

وکام نامی که هر هنرمندی در حوزه طراحی دیجیتال به‌خوبی با آن آشنا است. شرکت Wacom اولین شرکتی است که ابزاری به نام قلم نوری طراحی را به‌صورت حرفه‌ای و اختصاصی تولید و عرضه کرده است.

هر چند پس از وکام برندهای دیگری نظیر Huion ،Parblo و XP-Pen اقدام به تولید قلم های نوری با قابلیت های متنوع کرده‌اند، اما در برخی از سری‌ها به‌خصوصی در مدل‌های گران‌قیمت و فوق‌حرفه‌ای، وکام همچنان جایگاه خود را به‌عنوان برندی معتبر حفظ کرده است.

قلم‌های نوری وکام در رده های آماتور تا حرفه‌ای به بازار عرضه شده‌اند. مدل‌های ساده مثل سری وان بای وکام و سری وکام اینتوس جزو مدل‌های آماتور محسوب می‌شوند که کاربران برای کاربری‌های ساده مانند یادداشت برداری دیجیتال، ترسیم گراف‌های ساده، گرافیک و نقاشی دیجیتال با جزئیات کم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وکام - سامان کام

این دو سری با توجه به رزولوشن پایین یعنی 2540 LPI برای کاربری نقاشی دیجیتال با جزئیات بالا پیشنهاد نمی‌شود. هر دو سری در دو سایز کوچک و متوسط به بازار عرضه شده‌اند.

در رده‌ی کاربری‌های متوسط، اینتوس پرو وکام وجود دارد. در این سری رزولوشن، حساسیت به فشار، حساسیت به زاویه و نرخ پاسخگویی در بالاترین حد قرار دارد.

شاید اینتوس پرو وکام را بتوان حتی در رده‌ی حرفه‌ای نیز در میان قلم‌های نوری وکام در نظر گرفت چرا که هیچ محدودیتی برای کشیدن آثار حرفه‌ای با جزئیات فراوان با استفاده از سری اینتوس پرو وکام وجود ندارد.

این سری در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ به بازار عرضه شده است. سایز متوسط برای طراحی دیجیتال عمومی‌تر است و برای نقاشی دیجیتال با جزئیات زیاد پیشنهاد می‌شود.

سینتیک پرو وکام شامل سینتیک 13 پرو، سینتیک 16 پرو، سینتیک 24 پرو و سینتیک 32 پرو وکام به‌عنوان تجهیزات فوق حرفه‌ای طراحی قابل معرفی هستند. چرا که علاوه‌بر دقت، حساسیت به فشار، رزولوشن، حساسیت به زاویه و نرخ پاسخگویی بالایی که در اینتوس پروهای Wacom وجود دارد، سینتیک‌های پرو دارای نمایشگر با کیفیت فوق‌العاده 4K هستند.

سینتیک‌های پرو وکام نسبت به سینتیک‌های ساده وکام (غیر پرو) دارای قابلیت‌هایی نظیر کیفیت 4K و بهره‌مندی از قابلیت مالتی تاچ هستند.

برای استفاده از قلم نوری وکام باید پیش از هر چیز درایور مربوطه از وب‌سایت رسمی وکام دانلود و نصب شود. سپس فرایند رجیستر و خصوصی سازی به‌صورت هم‌زمان با فعال کردن درایور انجام می‌شود.

وکام - سامان کام

لازم به توضیح است که میزان سازگاری درایورها با سیستم‌های عامل جدید بیشتر است.

کلیه محصولات وکام که توسط نمایندگی وکام سامان کام عرضه می‌شوند قابلیت رجیستر شدن در وب‌سایت رسمی Wacom را دارند. به‌علاوه کلیه تعهدات شرکت وکام در قالب خدمات پس از فروش که در سطح بین‌المللی عرضه می‌شود، توسط مجموعه سامان کام به مصرف‌کنندگان ایرانی ارائه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات