مانیتور ۲۷ اینچ HDR بنکیو SW270C معرفی شد

دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
مطالعه 4 دقیقه
SW270C جدیدترین مانیتور بنکیو با نمایشگر ۲۷ اینچ IPS و نسبت تصویر ۱۶:۹ است که ۸۰۰ دلار قیمت دارد و محتوای بصری را با کیفیت بالایی به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

بنکیو چند روز پیش به‌صورت رسمی از SW270C به‌عنوان جدیدترین مانیتور از سری مانیتورهای PhotoVue Photographer Photo Editing خود پرده‌برداری کرد. مانیتور جدید بنکیو نمایشگری ۲۷ اینچ با پنل IPS دارد و نسبت تصویر ۱۶:۹ را ارائه می‌دهد. گفتنی است این نمایشگر می‌تواند محتوای بصری را با وضوح ۲۵۶۰x۱۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز به‌نمایش بگذارد.

مانیتور SW270C از امکان کالیبره کردن رنگ‌ها به‌صورت سخت‌افزاری و همچنین فناوری جدید «یک‌نواختی رنگی» اختصاصی بنکیو پشتیبانی می‌کند؛ فناوری موردبحث در کنار فناوری AQColor دست‌به‌دست هم می‌دهند تا دقت نمایش رنگ‌ها در تک‌تک نواحی مانیتور حفظ شود. 

مانیتور بنکیو BenQ SW270C

بنکیو مدعی است که مانیتور SW270C از ۹۰ درصد گستره‌ی رنگی ادوبی RGB در کنار ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB و Rec. 709 و ۹۶ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 و Display P3 پشتیبانی می‌کند. در ضمن مانیتور جدید بنکیو قادر به ارائه‌ی کیفیت رنگی مطلوب با Delta E≤2 در گستره‌های رنگی ادوبی RGB و sRGB است. بنکیو به‌هنگام رونمایی این محصول اعلام کرد که «این مانیتور به‌لطف LUT از نوع ۱۶ بیتی به‌منظور بهبود دقت ترکیب رنگی RGB، می‌تواند رنگ‌ها را به‌شکل بی‌نقصی به‌نمایش بگذارد و حقیقی‌ترین نما را از تصاویر به شما نشان دهد».

مانیتور بنکیو SW270C از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند و نسبت کنتراست استاتیک ۱۰۰۰:۱ را ارائه می‌دهد. این مانیتور همچنین روشنایی ۳۰۰ نیتی دارد. بنکیو مانیتور جدیدش را به‌همراه گجتی به‌نام هات‌کی پاک (Hotkey Puck) به‌فروش می‌رساند؛ هات‌کی پاک امکان اعمال تغییراتی سریع در حالت‌های مختلف رنگی را فراهم می‌کند و کاربرد‌های متعدد دیگری هم دارد.

مانیتور بنکیو BenQ SW270C

بنکیو SW270C در کنار موارد یادشده از تنوع خوبی در زمینه‌ی درگاه‌های ارتباطی نیز بهره می‌برد. این مانیتور دو درگاه HDMI 2.0، یک درگاه DisplayPort 1.4، دو درگاه USB 3.1، یک درگاه USB-C به‌‌همراه یک درگاه کارت SD دارد؛ این درگاه از کارت‌های SD ،SDHC ،SDXC و MMC پشتیبانی می‌کند. بنکیو همچنین یک محافظ ویژه را برای طرفین نمایشگر این مانیتور به‌همراه آن عرضه می‌کند تا با استفاده از آن، میزان تابش نور از منابع نوری محیط به نمایشگر کاهش یابد. این مانیتور از یک پایه‌ی جذاب هم بهره می‌برد.

بنکیو SW270C هم‌اکنون با قیمت ۷۹۹ دلار قابل‌تهیه است. 

مانیتور بنکیو BenQ SW270C
مانیتور بنکیو BenQ SW270C
مانیتور بنکیو BenQ SW270C
مانیتور بنکیو BenQ SW270C
مانیتور بنکیو BenQ SW270C
مانیتور بنکیو BenQ SW270C
مانیتور بنکیو BenQ SW270C
مانیتور بنکیو BenQ SW270C

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، مانیتور کامپیوتر ایسوس، مانیتور سامسونگ و مانیتور BenQو دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات