با جاباما محل اقامت خود در سفر را سریع، آسان و امن رزرو کنید

دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
برای بسیاری از افرادی که به خرید آنلاین عادت دارند، رزرو اقامتگاه، هتل و ویلا با شیوه‌های منسوخ‌شده‌ی رزرو تلفنی یا اجاره‌ی حضوری عجیب است.
تبلیغات

برای کسانی که اغلب خریدهایشان اینترنتی است و بخش بزرگی از جامعه را در رده‌های سنی و اجتماعی مختلف شامل می‌شوند، رزرو اقامتگاه در سفر به‌آسانی خرید بلیت سینما، کتاب و... است. همان‌طورکه می‌دانید، شناسایی و دسترسی به ویلاها و اقامتگاه‌ها کار آسانی نیست و ممکن است همه‌ی مسافران برای یافتنشان به یک اندازه خوش‌اقبال نباشند. علاوه‌بر‌این، نداشتن پیش‌زمینه درباره‌ی قیمت این اقامتگاه‌ها، چه در شرایط عادی و چه در شرایط ویژه مانند تعطیلات، موجب می‌شود مسافران نتوانند به‌آسانی برای برنامه‌ریزی و درنظرگرفتن بودجه سفر تصمیم بگیرند.

افزون‌براین، تاکنون اجاره‌ی ویلا فقط در شهرهای شمالی کشور مانند نوشهر، رامسر، انزلی، تنکابن و... مرسوم بوده است؛ در‌حالی‌که این روزها با کشف مناطق بکر روستایی و جنگلی در سراسر ایران، تقاضای اجاره‌ی ویلا در سایر شهرها افزایش یافته است. با‌این‌حال، مرجعی برای معرفی این اقامتگاه‌ها به مسافران وجود نداشت و مسافران به شیوه‌های سنتی، مانند پرس‌وجو از دوستان یا مراجعه به آژانس‌های املاک محلی و... متوسل می‌شدند. حالا با کمک جاباما، سامانه‌ی رزرو اینترنتی هتل و اجاره‌ی اقامتگاه و ویلا، روند یافتن محل اقامت مناسب برای سفر سریع و ساده و امن شده است.

جاباما توانسته است امکان رزرو اینترنتی بیش از هزار هتل داخلی و ۲۲۰ هزار هتل خارجی و رزرو اینترنتی ویلا و اقامتگاه، کلبه‌ی جنگلی و خانه روستایی در شمال تا جنوب و شرق تا غرب ایران را برای مسافران به‌صورت آنلاین فراهم کند. این سامانه بهترین راه برای اجاره ویلا در شمال و اقامتگاه‌های دنج و راحت در نقاط بکر ایران است و می‌توانید با اطلاع از موقعیت جغرافیایی ویلا یا اقامتگاه، تعداد اتاق‌ها، قیمت اجاره برای هر شب و... اقامتگاه دلخواهتان را اینترنتی رزرو کنید.

سهولت رزرو هتل در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با چند کلیک ساده و پشتیبانی ۲۴ ساعته برای هتل‌های داخلی و خارجی حتی در روزهای تعطیل و امکان لغو رزرو و استرداد وجه پرداختی در کمترین زمان از مزایای رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه در جاباما است. پس اگر قصد دارید به شهرهای شمالی کشور سفر کنید، همین حالا برای اجاره اقامتگاه بوم گردی و ویلا و هتل به جاباما مراجعه و سفر خود را بی‌دغدغه آغاز کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات