در جشنواره فروش ویژه ۱+۲ بانی مد به دلخواه هدیه بگیرید

دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه اینترنتی بانی مد با درنظرگرفتن حال مشتریان، ازطریق برگزاری جشنواره تابستانی فروش ویژه، امکان خریدهای پیش از سفر تابستانی‌تان را فراهم کرده است.
تبلیغات

در جشنواره 1+2 فروشگاه اینترنتی بانی مد، تابستان امسال برای علاقه‌مندان به خرید تیشرت، پیراهن مردانه، زنانه، لباس بچه‌گانه و خرید عینک آفتابی و اکسسوری‌های، داغ‌تر از هر سال دیگر است. در این جشنواره، مشتریان می‌توانند با خرید دو محصول، یک محصول دلخواه خود را از فروشگاه بانی مد هدیه بگیرند.

فروشگاه اینترنتی بانی مد فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ در ابتدا به‌عنوان فروشگاه آنلاین جین وست آغاز کرد و امروزه علاوه‌بر این برند استرالیایی، محصولات برندهایی همچون ساموئل و کوین، بالنو و جوتی جینز،  آدیداس، ساعت کاسیو، کرید، داو، ان‌بی‌بی، اکو، بربری، بورژوا، بولگاری، رکسونا، شانل، لاکوست، مون بلان، هرمس، ویکتوریا سیکرت، گوچی، کنزو، کلوین کلاین، چرم درسا، چرم مشهد، مای، تن درست، ارس، سرژه و... را در وب‌سایت خود دارد.

این فروشگاه اینترنتی شامل تیشرت دخترانه و پسرانه، پیراهن، شلوار پارچه‌ای، شلوار جین، دامن، بلوز، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، لوازم برقی شخصی، اکسسوری، زیورآلات، محصولات مراقبت از پوست و مو، انواع لباس زنانه، انواع لباس مردانه، لباس بچگانه و محصولات دیگر است.  

مشتریان می‌توانند در هر نقطه از ایران و در هر زمانی، لباس و لوازم موردنیاز خود را ازطریق وب‌سایت فروشگاه آنلاین بانی مد بخریدند. بنابراین، مشتریان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت محصول خود را از مقابل در منزل تحویل بگیرند. در‌این‌صورت، بی‌آنکه در ترافیک سرسام‌آور و خیابان‌های شلوغ بمانید یا در گرمای این تابستان داغ و نفس‌گیر از این فروشگاه به آن فروشگاه بروید، تنها با یک کلیک لباس‌های دلخواه خود را در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون در کمترین زمان و با بهترین کیفیت تهیه کنید.

این‌بار فروشگاه آنلاین بانی مد به‌منظور رفاه مشتریان خود جشنواره تابستانه ۱+۲ راه‌اندازی کرده است تا مشتریان علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان، از خدمات ویژه‌ای برخوردار باشند. در این جشنواره، با خرید دو محصول دلخواه و موردنیازتان، یک محصول با انتخاب و سلیقه‌ی خودتان از بانی مد هدیه بگیرید. به بیان دیگر، مشتریان می‌توانند سه محصول را از وب‌سایت فروشگاه اینترنتی بانی مد انتخاب کنند و تنها پول دو محصول را پرداخت کنند و یک محصول دلخواهشان را مهمان بانی مد باشند.

این فروش ویژه از ۲۲ تیر ۱۳۹۸ آغاز می‌شود و تا ۳۱ تیر ادامه می‌یابد. مشتریان در این بازه‌ی زمانی می‌توانند در هر زمان و هر مکانی اجناس موردنیاز خود را از وب‌سایت انتخاب کنند و یک هدیه به انتخاب خودشان از بانی مد دریافت کنند.

بانی مد این فروش ویژه ۱+۲ را به‌منظور رفاه و آسایش مشتریان خود قرار داده است تا نه‌تنها در این بحران اقتصادی با مشتریان محترم خود همراهی کند و تابستانی هیجان‌انگیزتر به آنان هدیه دهد؛ بلکه هر فردی با وجود مشکلات و نداشتن زمان مناسب به‌منظور خرید حضوری، محصولات باکیفیت و مورد نیاز خود را ازطریق اینترنت تهیه کند.

این فرصت ویژه‌ی جشنواره تابستانی فروشگاه اینترنتی بانی مد را از دست ندهید و در ازای خرید دو محصول، یک محصول به دلخواه خود مهمان بانی مد باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات