کامیون ایوکو Fit Cab با تجهیزات ورزشی معرفی شد

دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایوکو کامیون مفهومی جدیدی رونمایی کرده که به تجهیزات بدنسازی مجهز است و در کابین آن می‌توان ورزش کرد.
تبلیغات

رانندگان تریلی و کامیون معمولا بیشترِ ساعت‌های روز خود را پشت فرمان می‌گذرانند تا بارها را به مقصد برسانند. به‌دلیل همین شرایط شغلی، معمولا رانندگان وقت کافی برای فعالیت‌های ورزشی ندارند. نشستن طولانی‌مدت برای بدن مضر و خستگی نیز عامل دیگری برای تهدید سلامتی است. 

ایوکو

بااین‌حال، ایوکو با کامیون مفهومی جدید خود قصد دارد این معادله را برهم زند. این کامیون کشنده‌ی جدید Fit Cab نام دارد و براساس نسل جدید کامیون‌های ایوکو ساخته شده است و در رده‌ی کامیون‌های Way ایوکو قرار می‌گیرد. هدف ایوکو از ساخت این کامیون را فراهم‌کردن فضایی برای رانندگان است که بتوانند در آن فعالیت‌های ورزشی انجام دهند تا هم ازنظر جسمی و هم ازنظر روحی شرایط بهتری پیدا کنند. شایان ذکر است درون کابین و در بیرون ایوکو Fit Cab تجهیزاتی ویژه‌ی ورزش بدن‌سازی نصب شده‌اند. 

بیرون کابین و در قسمت جلو، تخت تاشو مخصوص بدن‌سازی نصب شده است. درون کابین نیز بست‌های فراوانی وجود دارند که می‌توان وسایل مخصوص بدن‌سازی را به آن‌ها متصل کرد. روی یکی از دیوار‌های داخلی کابین، دستگاه ورزشی از نوع کابلی نصب شده است و روی سقف نیز یک بارفیکس قرار دارد. وزنه‌ها و بندهای کشی هم درون کابین وجود دارند که برخی حرکات دیگر را می‌توان با آن‌ها انجام داد. 

ایوکو

ایوکو هنوز برنامه‌ای برای تولید انبوه این کشنده‌ی مفهومی ندارد و آن را برای ارزیابی بازخورد مشتریان ساخته است. ایوکو قصد دارد در مسابقات کامیون اروپا در سال ۲۰۱۹ در پیست نوربرگ‌رینگ آلمان این مدل را به‌نمایش بگذارد. آن‌ها در این مدت، از رانندگان و فروشندگان کامیون نظرسنجی خواهند کرد تا بعدها براساس آن‌ها، کامیون را وارد مرحله‌ی بعدی کنند که ممکن است تولید انبوه باشد.

ایوکو
ایوکو
ایوکو
ایوکو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات