مدل مفهومی و آفرود GMC Sierra رونمایی شد

دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدلی از پیکاپ جی‌ام‌سی سیرا رونمایی شده است که به‌جای لاستیک از چرخ ممتد مانند تانک و خودروهای سنگین راه‌سازی استفاده می‌کند.
تبلیغات

خودرو مفهومی جی‌ام‌سی سیرا All Mountain که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شده بود، دوباره با نامی جدید بازگشته است. در نوامبر ۲۰۱۷، جی‌ام‌سی مدل مفهومی سیرا 2500HD All Mountain را رونمایی کرد. در آن زمان، گفته شده بود این خودرو محصولی اختصاصی و بی‌‌مانند برای تردد در مسیرهای برفی است. اکنون جی‌ام‌سی جانشین این خودرو را معرفی کرده است. 

خودرو جدید براساس جی‌ام‌سی سیرا 1500 AT4 4WD Crew Cab مدل ۲۰۱۹ ساخته شده است که به‌دلیل داشتن چرخ‌های ممتد همانند تانک، ظاهری آشنا برای همه‌ی ما دارد. همان‌طورکه اشاره کردیم، این خودرو ویژه‌ی تردد در برف است؛ به همین دلیل، جی‌ام‌سی آن را در کشور کانادا رونمایی کرده است. 

GMC AT4 All Mountain Concept

مدل ۲۰۱۹ سیرا از چراغ‌های LED روی جلوپنجره بهره می‌برد و رنگ‌آمیزی خاص و منحصر‌به‌فردی هم روی بدنه‌ی این مدل انجام شده است. هدف از افزایش ارتفاع خودرو، بهبود توانایی‌های حرکتی در برف و ایجاد فضای کافی برای نصب چرخ‌های ممتد ویژه‌ی برف به‌جای لاستیکعنوان شده است. 

از امکانات دیگر این خودرو باید به سیستم صوتی Kicker با ساب‌ووفر ۲۰۰ واتی و سیستم اگزوز اسپرت کت‌بک اشاره کرد. پیشرانه‌ی این خودرو از نوع V8 با ۶.۲ لیتر حجم است و می‌تواند ۴۲۰ اسب‌بخار قدرت تولید کند و نیروی حاصل با استفاده از جعبه‌دنده‌ی ۱۰ سرعته‌ی خودکار منتقل می‌شود. 

مایکل مک‌فی، مدیر بخش کانادا جی‌ام‌سی، درباره‌ی این خودرو افزود:

این مدل پرچم‌دار نسل جدید جی‌ام‌سی سیرا است. ما امسال پیکاپ‌های سبک و سنگین جدیدی رونمایی کردیم و مدل All Mountain نیز نشان‌دهنده‌ی نهایت توانایی و کارایی است. بی‍‌صبرانه منتظر واکنش علاقه‌مندان به این مدل هستم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات