تپ سی معضل درخواست پول نقد از مسافران را حل کرد

شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با آغاز همکاری تپ‌سی و بانک ملی ایران، سفیران این شرکت می‌توانند با امکان «تسویه اعتبار در لحظه» هر وقت که مایل باشند، سهمشان از هزینه سفر را به حساب خودشان واریز کنند.
تبلیغات

با افزوده شدن بانک ملی به بانک‌های طرف قرارداد، امکان «تسویه اعتبار در لحظه» اپلیکیشن تپ‌سی با رانندگان تقویت شد.

با آغاز همکاری تپ‌سی و بانک ملی ایران، تعداد بانک‌های همکار این شرکت برای «تسویه اعتبار در لحظه» افزایش یافت و تعداد بیشتری از رانندگان می‌توانند بدون نیاز به افتتاح حساب جدید از این امکان استفاده کنند. سفیران تپ‌سی می‌توانند با امکان «تسویه اعتبار در لحظه»، در هر لحظه که مایل باشند، حتی در ساعات نیمه شب و روزهای تعطیل، سهمشان از هزینه سفر را به حساب خودشان واریز کنند.

در حال حاضر حدود ۲۰ درصد سفیران تپ‌سی در بانک ملی حساب دارند و با امضای قرارداد با این بانک، بیش از ۳۰ درصد سفیران این شرکت می­‌توانند بدون نیاز به گشایش حساب جدید، از امکان «تسویه اعتبار در لحظه» استفاده کنند.

به گفته هومن دمیرچی، در بین تاکسی‌های اینترنتی، فقط تپ‌سی امکان «تسویه اعتبار در لحظه» را دارد چون از زیرساخت‌های توسعه‌یافته و قابلیت‌های فنی ویژه‌ای برخوردار است.

امکان «تسویه اعتبار در لحظه» تپ­سی با توجه به تمایل رانندگان برای دریافت سریع هزینه سفر ایجاد شده است تا سفیران این شرکت، راحتی و آسایش بیشتری داشته باشند.

پیش از این تپ‌سی با همکاری بانک پاسارگاد، امکان «تسویه اعتبار در لحظه» را در اپلیکیشن خود فعال کرده بود و سفیران برای استفاده از این گزینه باید یا در این بانک صاحب حساب بودند یا در آن حساب باز می‌کردند. با افزوده شدن بانک ملی ایران به بانک­‌های طرف قرارداد تپ‌سی، سفیران این شرکت می‌توانند برای استفاده از این امکان، یا در بانک پاسارگاد یا در بانک ملی حساب داشته باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با تاکسی اینترنتی تپ‌سی می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید: https://tap30.ir

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات