نوکیا روتر مش وای فای Beacon 1 را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا اخیرا روتر وای‌فای خود را با نام Beacon 1 عرضه کرده که از قابلیت پشتیبانی از سیستم مش برخوردار است.
تبلیغات

نوکیا به‌صورت کاملا بی‌‌سرو‌صدا جدیدترین روتر مش وای‌فای خود را معرفی کرده است. این محصول که Beacon 1 نام دارد، با هدف ارائه تجربه‌ای مشابه با Beacon 3 اما با قیمتی ارزان‌تر به بازار عرضه شده است. روتر یادشده از وای‌فای دوبانده با استانداردهای 802.11k/v و سرعت AC1200 پشتیبانی می‌کند و ۲ گیگابیت پورت اترنت دارد.

یک روتر Beacon 1 به‌تنهایی می‌تواند تقریبا ۱۴۰ متر مربع را پوشش دهد؛ اما بدون شک قابلیت کلیدی این محصول، پشتیبانی از سیستم مش است که در آن می‌توان سه روتر را به هم متصل کرد تا محدوده‌ای به وسعت ۴۲۰ متر مربع را پوشش دهند.

همچنین روتر جدید نوکیا می‌تواند باند وایفای ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز را با شبکه اترنت ترکیب کند تا اتصال بهینه‌ای را در شبکه ارائه دهد.

روتر مش وای فای نوکیا Beacon 1

نوکیا برای مدیریت این دستگاه، اپلیکیشنی را فراهم کرده است. در این اپلیکیشن، نقشه‌ای گرمایی به کاربر ارائه می‌شود تا به واسطه آن بتواند نقاط خارج از دسترس را به شبکه اضافه کند، همچنین فهرستی از دستگاه‌های متصل به روتر نیز در دسترس کاربر قرار دارد. برای بسته‌های چندگانه Beacon 1، قابلیتی برای جفت‌سازی خودکار روترها وجود دارد تا به وسیله آن، تنها با نصب یکی از روترها، دیگر روترها نیز به‌صورت خودکار راه‌اندازی و متصل شوند.

یک روتر Beacon 1 نوکیا، ۱۲۹ دلار قیمت دارد و بسته سه‌تایی آن با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می‌شود. هردو نوع تکی و سه‌تایی روتر مذکور اکنون در وب‌سایت آمازون در دسترس قرار دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات